Gå til innhold

World Soccer Winning Eleven 9, norsk tittel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Sjekket nettopp gamespot, der sto det at release på World Soccer Winning Eleven 9 var 28.04.06, mens PES5 ifølge gamer ble sluppet 27.10.05. Finnes det et PES6? Finner ingenting når jeg søker på gamer.

Skrevet

Jeg må si at jeg har stusset på dette selv. Jeg aner ikke hvilket forhold det er mellom det er mellom Winning Eleven og Pro Evolution-spillene.

Edit: "Winning Eleven is a football video game made by Konami Tokyo. It is the original Japanese version of Pro Evolution Soccer. Every year, the new version of the game is released first as Winning Eleven in Japan, and after a few months a slightly modified version is released worldwide, in two different packages: Pro Evolution Soccer for Europe, and Winning Eleven International for the rest of the world. Additionally, in some countries a localized version is released, featuring local leagues and teams, instead of European ones."

Wikipedia: Winning Eleven

Som sagt, jeg klarte ikke å finne noen forskjell på Winning Eleven 9 og Pro Evolution Soccer 5, selv om det er flere måneder mellom utgivelsesdatoene slik du påpeker.

Skrevet

Det er ikke noe forskjell annet enn Winning Eleven er det amerikansk/asiatiske navnet, mens Pro Evolution Soccer er det europeiske.

Winning Eleven inneholder dog noen få oppdateringer siden det blir gitt ut senere, noen bug fixes, etc.

Winning Eleven 9 (Pro Evolution Soccer 5) er nyeste versjon.

PES6 kommer til 360 (++) i Oktobertider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...