-Petter- Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er ute etter noen klistermerker eller noe til å style opp båten min litt, det er en gift-grønn Hurricane 370. Vet at det finnes en side hvor jeg kan designe klistermerker med tekst selv, men husker ikke url, noen som vet? Har også lust på en playboy-kanin på fronten av båten , litt stort:!: Sleng inn Url'er til sider med klistermerker osv. og gjerne noen tips om hvordan jeg kan "style" båten min
zIP Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Fiks carputer i båten eller, heter vel boatputer elns da.. uansett, gps, xvid, musikkvideoer osv er ett must på sjøen - for noen.
-Petter- Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 hehe, den blir nok stjålet fort Har en cd-spiller til bil jeg skal ta inn og ut når jeg kjører For musikken
sigurd90 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du kan jo kjøpe senkesett :!: Endret 1. juni 2006 av sigurd90
-Petter- Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 mja, ligge jo nesten kje i vannet når eg kjøre såå :!:
alexander 13 Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 hei har en båt som jeg trenger styring til en pioner 14 fot 6 hester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå