Equtious Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Som emnetittel sier. Hjelp til første mobil kjøp. Brukte malen på denne siden, men fjernet et del fordi har ingen store kunskap innen mobilverdenen. Håper noen kan hjelpe meg. Jeg trenger: Form: "vanlig" Skjerm: Fargekjerm. Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei Endret 31. mai 2006 av Equtious
bufodill Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Av telefonene som er på markedet i dag og skal være "støtsikre" er det ikke mange. Nokia 5140i er nok den eneste som har alt du etterspør, men minnet til mp3 er veldig lite (3,5 MB). Særlig mye vann tåler den heller ikke. Siemens ME75 tåler mer vann, men har ikke radio og mp3. Siemens M75 tåler definitivt mest, har minnekortutvidelse og altså bedre funksjonalitet for mp3. Men ikke radio. Kommer mer både fra Nokia og SonyEricsson utover året, men dette er altså valgene du har nå.
kstyle Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Dessuten er det ikke nødvendig med en støt/sprutsikker telefon så lenge du ikke er en skikkelig fjellgutt (og da klarer du deg godt uten mp3 og kamera).
FenrisC0de Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ettersom dette er ditt første mobilkjøp, og det virker som om du kunne trenge en telefon som er enkel og intuitiv å bruke. Utifra dette anbefaler Sony Ericsson K750i. Den har et av markedets fortsatt beste kameraer, og er meget brukervennlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå