Gå til innhold

TES: Hvordan får jeg opp kartet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Jeg har nettop kjøpt Oblivion The elder Scrolls, men jeg sliter med en ting; jeg klarer ikke å ta opp kartet!

 

Gidder noen å fortelle meg hvordan jeg får opp kartet for Oblivion til PC?

6215501[/snapback]

 

Eller hvis du ikke gidder å lese manualen:

 

[F4]

 

eller

 

[TAB]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Problemet er bare at jeg kjøpte Collecter's Edition og der følgte det av en eller annen grunn ikke med en manual!

6215559[/snapback]

 

 

He, he - det må jo være noe feil. Dem kan da ikke levere spillet uten manual!

Lenke til kommentar
Problemet er bare at jeg kjøpte Collecter's Edition og der følgte det av en eller annen grunn ikke med en manual!

6215559[/snapback]

 

 

He, he - det må jo være noe feil. Dem kan da ikke levere spillet uten manual!

6215587[/snapback]

 

Det er helt sant!

 

Boksen bestod av en slags mynt, et kart, to CD-er og en bok som beskrvier hver rase, byer osv...

Lenke til kommentar
Boksen bestod av en slags mynt, et kart, to CD-er og en bok som beskrvier hver rase, byer osv...

6215680[/snapback]

...Og en manual. Kjøpte Collector's Edition, og fikk med en manual også. Da bør du å så fall gå og klage. Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Om trådstarter faktisk har kjøpt spillet, og manualen ikke er der, kan han jo alltids gå til butikken å spørre om å få en ny en. De kan selvfølgelig ikke nekte han det. :)

6218847[/snapback]

Jepp, manualen skal være der. Du får helt sikkert en ny boks ved å gå i butikken.

Lenke til kommentar
Eller han kunne bare ha lest stickyen..

er det ikke utrolig hvor få det er som ikke ser

"les, her finner du svar!" ?

 

Magnus

6232236[/snapback]

 

Kan ikke du roe deg litt ned angående den "stickyen". Hva med å ønske torttib velkommen på forumet, han er faktisk en fersking. Kanskje prøve å være litt hyggelig, eller er det vanskelig for deg? :hmm:

Lenke til kommentar
Eller han kunne bare ha lest stickyen..

er det ikke utrolig hvor få det er som ikke ser

"les, her finner du svar!" ?

 

Magnus

6232236[/snapback]

 

Kan ikke du roe deg litt ned angående den "stickyen". Hva med å ønske torttib velkommen på forumet, han er faktisk en fersking. Kanskje prøve å være litt hyggelig, eller er det vanskelig for deg? :hmm:

6232386[/snapback]

Selvfølgelig skal vi ønske nye medlemmer velkommen. torttib, velkommen til forumet! Håper du nyter oppholdet ditt her! :thumbup:

 

Men tilbake til madeos kommentar: Han sier bare det alle tenker. Når det står øverst i listen i en kategori for seg selv "Annonsering: Les dette før du poster, her finner du svar!", så bør det egentlig være rimelig klart, selv for en fersking.

 

Ikke vondt ment torttib ;), men det er bare så alt for mange som overser stickyen.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Han sier bare det alle tenker. Når det står øverst i listen i en kategori for seg selv "Annonsering: Les dette før du poster, her finner du svar!", så bør det egentlig være rimelig klart, selv for en fersking.

 

6232565[/snapback]

 

Så enkelt er det bare ikke. Se på alle forumbrukerne som poster uten å lese "stickey", selv om de har deltatt her ganske lenge. Ikke alle har kjennskap til hvordan et forum fungerer, spesielt ikke de som nylig har registrert seg. Derfor er det rett og slett urimelig det madeo krever. Nye medlemmer skal vel ikke bli skremt bort med regelrytteri. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Så enkelt er det bare ikke. Se på alle forumbrukerne som poster uten å lese "stickey", selv om de har deltatt her ganske lenge. Ikke alle har kjennskap til hvordan et forum fungerer, spesielt ikke de som nylig har registrert seg. Derfor er det rett og slett urimelig det madeo krever. Nye medlemmer skal vel ikke bli skremt bort med regelrytteri.  :dontgetit:

6232679[/snapback]

Jeg er klar over dette, men jeg bare klarer ikke helt å skjønne at "her får du svar" er vanskeligere å se enn "nytt emne". Menmen, så har nå jeg noen år bak meg på forumet...

Lenke til kommentar
:dontgetit: 

beklager hvis jeg virker støtende!

velkommen på forumet !

håper jeg kan tilgis, vil ikke være kynisk og urettferdig.. :no:

6236654[/snapback]

 

Forstår godt adt du blir varm i knotten av at enda bruker velger å starte et emne selv om svaret stod under stickyen...

 

Jeg beklager meget at jeg startet dette emne, men jeg var bare så veldig sugen på å spille Oblivion med karmodus at jeg registrerte megt og startet et emne uten å tenke meg om... Dette vil aldri skje igen...

 

Uansett, takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...