trineline Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg bruker audacity til å sette sammen sanger til Spinning-timer på treningssenter, slik at det ikke blir stille sekunder mellom sangene slik det blir når du spiller dem av fra cd på vanlig måte. Men når jeg eksporterer prosjektet til MP3 blir det laget som én stor MP3 fil og den teller ikke opp varigheten til hver enkelt sang. Noen som vet om dette er mulig? Er en fordel å kunne se hvor mye det er igjen av den sangen som spiller slik at jeg vet når jeg skal pushe eller ikke..
popup Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hei Er nok redd programmet ser på dette som en fil, og at du da ikke får med deg hvor lang hver enkelt sang er. Så om du ønsker å kvitte deg med pausene vil dette da gå utover det faktum at du ikke kan se hvor lenge det er igjen av sangen. Personlig setter jeg bare pris på de små pausene mellom sangene
JANMS Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Et tips kan være å fjerne pausene på hver enkelt sang(før og etter) og så eksportere dem en og en. Når/hvis du brenner dem til CD så kan du stille pausene til å bli null sekunder...
ventle Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Keep in mind at mp3 ikke er gapless, slik at det vil alltid bli ett bittelite hopp om du først fjerner pausen mellom sangene, eksporterer til mp3 og brenner på cd. om du eksporterer til wav-filer blir det derimot helt smooth.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå