Cadesius Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Er det noen som vet hvordan man får bort "Notice:" i EasyPHP 1.8? Hvis det er mulig? Denne "Notice:" er nesten akkurat som "Warning:", eller "Parse error:", bare at "Notice:" forekommer bare ved bruk av EasyPHP. Man må ha EasyPHP for å se den, dem blir ikke vist når jeg har lastet opp fila.
CruellaDeVille Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Er det noen som vet hvordan man får bort "Notice:" i EasyPHP 1.8? Hvis det er mulig?Denne "Notice:" er nesten akkurat som "Warning:", eller "Parse error:", bare at "Notice:" forekommer bare ved bruk av EasyPHP. Man må ha EasyPHP for å se den, dem blir ikke vist når jeg har lastet opp fila. 6210050[/snapback] Du kan bruke dette i skriptet ditt error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE); eller endre innstilling i php.ini
Cadesius Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Er det noen som vet hvordan man får bort "Notice:" i EasyPHP 1.8? Hvis det er mulig?Denne "Notice:" er nesten akkurat som "Warning:", eller "Parse error:", bare at "Notice:" forekommer bare ved bruk av EasyPHP. Man må ha EasyPHP for å se den, dem blir ikke vist når jeg har lastet opp fila. 6210050[/snapback] Du kan bruke dette i skriptet ditt error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE); eller endre innstilling i php.ini 6210156[/snapback] Å endre php.ini funker absolutt ikke. "error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE" det er allerede slått av, men notice funker likevel. :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå