Gå til innhold

"Enchanced Battlegrounds" - Rykter


Anbefalte innlegg

Kom over dette her..:

It's been a few months since any really good World of Warcraft gossip was leaked so I figured start-up the rumor mill once again.

 

Sure WoW might not have the best PvP system out there, but more times than not I have a blast playing Battlegrounds. The only problem is the wait -- the oh so long wait -- to get into a match. Often I have to wait hours to get into a match, especially if I want to play Alterac Valley, and then once I’m in I usually end up playing against the same old players time after time after time.

 

Well good news is coming to all you Battlegrounds veterans out there … and a lot sooner than you think! Blizzard is hard at work right now creating new enhanced Battlegrounds servers. These servers will no longer be regulated to a single realm, but cross-linked across Realms to create an diverse PvP experience! Right now they are planning on linking 16 realms together per Battleground server for massive PvP action. You could imagine how this can really help out the Battlegrounds situation, not only will the queues go much faster but you'll finally get a chance to fight across Realms.

 

And the best part? This enhancement is going to be released very shortly; most likely by patch 1.12 or 1.13 at the latest. But to be honest that’s nothing compared to what they're planning for the future.

 

Imagine the features of Battle.net combined into the world of Battlegrounds: Worldwide rankings, tournaments, ladders, and more, only for the entire world of Battlegrounds. Yes, Battlegrounds will undergo its most radical change during the release of Burning Crusade expansion with Battlegrounds becoming a true worldwide tournament! Of course with The Burning Crusade slated for release at the end of this year, if not next year, this is still a long way off. But at least the interim patch should greatly increase the Battlegrounds experience.

 

With Blizzard finally getting around to linking the Realms up to each other does that mean that we might actually start to see more cross-realm game features? Who's to know, but Blizzard sure didn't buy 1500 new servers just for fun!

Hva synes dere?

 

Jeg beklager om dette er postet før..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, åssen vil llinked realms hjelpe egentlig ? De aller fleste serverene har mer alliance enn horde. Sett at du har 2000 alliance på hver server, og 1500 horde, så vil du jo egentlig bare gange disse med 16 og situasjonen er den samme.

 

Pvp ladder er fint, detter var noe guild wars gjorde for over ett år siden da.

Lenke til kommentar

Hva med å bli rank 14 da? Det må jo bli enda større jobb enn det det er nå, for da får man jo enda fler å konkurrere med :S

 

EDIT: Hørte noe om at man måtte ha standing 1 i 2 uker elns for å bli rank 14? Er dette sant på noen måter? I så fall så kan ikke det bli lett :p

Endret av Tethrix
Lenke til kommentar
Hva med å bli rank 14 da? Det må jo bli enda større jobb enn det det er nå, for da får man jo enda fler å konkurrere med :S

 

EDIT: Hørte noe om at man måtte ha standing 1 i 2 uker elns for å bli rank 14? Er dette sant på noen måter? I så fall så kan ikke det bli lett :p

6210321[/snapback]

 

for de som øsker å bli 3/4 atc. betyr dette mindre venting og at rankingen går raskere! :D

Lenke til kommentar
Håper vi på Silvermoon slipper at alliance står utenfor OG gates og lamer 24/7 ihvertfall.

 

Eller enda bedre - at Silvermoon ikke blir med på linked BG's og at de må campe mer og mer :D

6209593[/snapback]

Jeg spilte selv på silvermoon som Alliance og que tiden er helt absurde! 2-4 timmer veting på WSG/AB og ca 5-12 timmers venting på AV.

 

Synes ikke det var så særlig morro og zerge runt mailboxen / AH i Ogrimmar heller. Ble dritt lei og rerollet Vek'nilash, instant BG's som 60 (horde).

 

Men jeg syns at nå er det på tide at de lager minst en ny BG.

Ha muligens 5-10 tot og velge på og ha 3 oppe samtidig. Bruke rullende BG skjemaer. Uke 1: BG 1-3 oppe, Uke 2: BG 4-6 oppe osv.

 

EDIT: Brukte <Enter> knappen litt

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Jeg spilte selv på silvermoon som Alliance og que tiden er helt absurde! 2-4 timmer veting på WSG/AB og ca 5-12 timmers venting på AV.

 

Synes ikke det var så særlig morro og zerge runt mailboxen / AH i Ogrimmar heller. Ble dritt lei og rerollet Vek'nilash, instant BG's som 60 (horde).

 

Men jeg syns at nå er det på tide at de lager minst en ny BG.

Ha muligens 5-10 tot og velge på og ha 3 oppe samtidig. Bruke rullende BG skjemaer. Uke 1: BG 1-3 oppe, Uke 2: BG 4-6 oppe osv.

 

EDIT: Brukte <Enter> knappen litt

6214892[/snapback]

 

Jeg rerollet horde sammen med en 30 andre :)

Lenke til kommentar
Jeg spilte selv på silvermoon som Alliance og que tiden er helt absurde! 2-4 timmer veting på WSG/AB og ca 5-12 timmers venting på AV.

 

Synes ikke det var så særlig morro og zerge runt mailboxen / AH i Ogrimmar heller. Ble dritt lei og rerollet Vek'nilash, instant BG's som 60 (horde).

 

Men jeg syns at nå er det på tide at de lager minst en ny BG.

Ha muligens 5-10 tot og velge på og ha 3 oppe samtidig. Bruke rullende BG skjemaer. Uke 1: BG 1-3 oppe, Uke 2: BG 4-6 oppe osv.

 

EDIT: Brukte <Enter> knappen litt

6214892[/snapback]

 

Jeg rerollet horde sammen med en 30 andre :)

6214986[/snapback]

til Vek'Nilash også eller annen realm?

 

Spiller horde nå btw.

Lenke til kommentar

Både gode å dårlige sider spør du meg...

Det er drit bra at køene blir mye kortere osv. men selv ville jeg ikke møtt på en premade bg av The axemen eller no hvis jeg selv akuratt hadde nådd 60 =) Folk som ikke har noe bra gear som kanskje har statrtet ny server møter på pro folk som har spillt på samme char siden i fjor er ikke kult lissom ^^

Lenke til kommentar
Både gode å dårlige sider spør du meg...

Det er drit bra at køene blir mye kortere osv. men selv ville jeg ikke møtt på en premade bg av The axemen eller no hvis jeg selv akuratt hadde nådd 60 =) Folk som ikke har noe bra gear som kanskje har statrtet ny server møter på pro folk som har spillt på samme char siden i fjor er ikke kult lissom ^^

6215268[/snapback]

Når vi får såpass mange flere spillere i kø vil jeg tro at det finnes muligheter for å sette good geared chars opp mot hverandre, og la non-epixx spille mot hverandre, hvertfall når det er heftig pågang (blir vel det med 16 servere per BG-server).

Lenke til kommentar
Både gode å dårlige sider spør du meg...

Det er drit bra at køene blir mye kortere osv. men selv ville jeg ikke møtt på en premade bg av The axemen eller no hvis jeg selv akuratt hadde nådd 60 =) Folk som ikke har noe bra gear som kanskje har statrtet ny server møter på pro folk som har spillt på samme char siden i fjor er ikke kult lissom ^^

6215268[/snapback]

Når vi får såpass mange flere spillere i kø vil jeg tro at det finnes muligheter for å sette good geared chars opp mot hverandre, og la non-epixx spille mot hverandre, hvertfall når det er heftig pågang (blir vel det med 16 servere per BG-server).

6218721[/snapback]

 

Automatisk mener du? Pvp teams kan jo bare ta en tur på AH og brukte itemrack, joine BG med grønt gear og skifte til epix inne i BG'en.. Og ja, mange er villig til å bruke hvilke knep de kan for å ranke opp.

Lenke til kommentar
Og ja, mange er villig til å bruke hvilke knep de kan for å ranke opp.

6218822[/snapback]

Fanken, glemmer alltid at det finnes svin over alt. La oss si at man prøver å plassere folk etter honor, da.. kanskje det fungerer bedre?

6219173[/snapback]

 

Mja, jo, kunne jo kansje virket. Problemet er jo at det blir veldig få som har de høyeste rankene, så det hadde vel kansje blitt få rank 11+ servere oppe eller no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...