Gå til innhold

"Enchanced Battlegrounds" - Rykter


Anbefalte innlegg

Phyx: Håper du rollet til annen server av flere grunner. Horde starter å sutre om de står i kø i mer enn 5 sekunder.

 

Kan ikke tenke meg at det blir lettere å ranke. Man må fortsatt konkurrere med alle andre som før.

Rankesystemet er etter min mening råttent. På Allianse-siden på Silvermoon melder folk som har ambisjoner om rank 14 seg på klokka 0900 og tar kvelden ca 0300. Selv om man ikke jobber eller studerer så er ikke dette sunt over flere måneder. Men folk er villige til det. Bør vel også nevnes at mange som når rank 14 slutter å spille ikke lenge etter. De er også ofte guildløse. Sikkert ikke helt tilfeldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
And the best part? This enhancement is going to be released very shortly; most likely by patch 1.12 or 1.13 at the latest. But to be honest that’s nothing compared to what they're planning for the future.

 

nja, er vel mest tull dette, siden blizzard har sagt at 1.11 er siste "major-patch" før burning crusade da, så det blir vel ikke med det første, og hvis det kommer patcher etter 1.11 er det mest sansynlig 1.11.1 1.11.2 osv =/ :nei:

Lenke til kommentar
Phyx: Håper du rollet til annen server av flere grunner. Horde starter å sutre om de står i kø i mer enn 5 sekunder.

 

Kan ikke tenke meg at det blir lettere å ranke. Man må fortsatt konkurrere med alle andre som før.

Rankesystemet er etter min mening råttent. På Allianse-siden på Silvermoon melder folk som har ambisjoner om rank 14 seg på klokka 0900 og tar kvelden ca 0300. Selv om man ikke jobber eller studerer så er ikke dette sunt over flere måneder. Men folk er villige til det. Bør vel også nevnes at mange som når rank 14 slutter å spille ikke lenge etter. De er også ofte guildløse. Sikkert ikke helt tilfeldig.

6219922[/snapback]

 

Akkurat pga det du skrev her ga jeg opp hele rankinga på 10.

Rett og slett umulig for en mann som jobber å holde på slik.

Det er rett og slett hvor mye tid man har til rådighet, som avgjør hvor høy rank du kan oppnå .

Honoursystemet stinker slik det er nå.

 

Hadde sikkert vært fint med delte køer for BG, men håper da at rankingen holder seg til hver enkelt server. Slår de sammen dette blir det enda mere honourfarming. Værstingene spiller jo nå 24\7. Mange deler til og med konto, tror det blir enda værre om honour blir regnet ut fra alle servere felles.

Kun de værste honour farmerne vil da kunne oppnå høye ranks. Det er ikke en bra utvikling i wow.

Lenke til kommentar
Hmm, åssen vil llinked realms hjelpe egentlig ? De aller fleste serverene har mer alliance enn horde. Sett at du har 2000 alliance på hver server, og 1500 horde, så vil du jo egentlig bare gange disse med 16 og situasjonen er den samme.

 

Pvp ladder er fint, detter var noe guild wars gjorde for over ett år siden da.

6210285[/snapback]

 

Du vil jo få langt fleire fulle bg's og kansje ein eller to der antallet blir ikkje blir likt.

 

Er jo fint Guild Wars gjorde det for over ett år siden men Diablo 2 har hatt det i over 6 år ;)

Lenke til kommentar

kafan: Nei det var ikke deneneste grunnen. Men om jeg skulle orke og spille mere så var det reroll som var tingen. Or rolle på samme server med alliance var ikke tingen. Rerollet horde som sagt med mange nye quests og mye mere morro med Shamans på "min" side.

 

Har vært utrolig fokusert på PvE delen hitill og får nå muligheten og spille litt mere PvP. Det er dermed ikke sagt at jeg sikter på rank 10-14.

 

DEt var mye enklere og kome til rank 10-14 på Silvermoon en hva det er på de fleste PvP servere. Men da må man tåle og zerge Ogrimmar mens man er i BG kø.

Lenke til kommentar

Synes det høres veldig laggete ut..Blizzard klarer jo ikke holde enkeltservere laggfri engang, hvordan skal det da bli om BG deles over flere servere :hrm:

 

Høres fint ut med minimalt med køer, men tror dette skaper mange flere problemer enn det skaper løsninger. Om ikke jeg har misforstått noe her da ;)

Lenke til kommentar
Jeg spilte selv på silvermoon som Alliance og que tiden er helt absurde! 2-4 timmer veting på WSG/AB og ca 5-12 timmers venting på AV.

 

Synes ikke det var så særlig morro og zerge runt mailboxen / AH i Ogrimmar heller. Ble dritt lei og rerollet Vek'nilash, instant BG's som 60 (horde).

 

Men jeg syns at nå er det på tide at de lager minst en ny BG.

Ha muligens 5-10 tot og velge på og ha 3 oppe samtidig. Bruke rullende BG skjemaer. Uke 1: BG 1-3 oppe, Uke 2: BG 4-6 oppe osv.

 

EDIT: Brukte <Enter> knappen litt

6214892[/snapback]

 

Jeg rerollet horde sammen med en 30 andre :)

6214986[/snapback]

til Vek'Nilash også eller annen realm?

 

Spiller horde nå btw.

6215111[/snapback]

 

Rerollet fra- og til Silvermoon :)

Lenke til kommentar
Og ja, mange er villig til å bruke hvilke knep de kan for å ranke opp.

6218822[/snapback]

Fanken, glemmer alltid at det finnes svin over alt. La oss si at man prøver å plassere folk etter honor, da.. kanskje det fungerer bedre?

6219173[/snapback]

 

Mja, jo, kunne jo kansje virket. Problemet er jo at det blir veldig få som har de høyeste rankene, så det hadde vel kansje blitt få rank 11+ servere oppe eller no.

6219269[/snapback]

men igjenn kan en full epic for eksempel Warlcok være rank 2 eller no fordi han har pve'a hele tiden. så da er du egentlig tilbake der du startet. det er ikke bare folk med høy rank som har epic gear :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...