Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjenkjenner du bilen? -LIGHT VERSION

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm, kan heller ikke se at det er toyota eller daihatsu, så jeg ender på mitsubishi.. Og utifra dette bildet; 1973b.jpg av en "israelsk mitsubishi", gjetter jeg på at det er en Galant fra tidlig 70-tall...?

"stripa" midt i grillen og logoen midt i ligner ihvertfall mye.. Men sidene er jo helt annerledes, så er i tvil om det kan være Galant.. Men er ganske sikker på mistubishi.. :p

Endret av toth
Skrevet

Da er det vel stort sett Isuzu og Subaru som gjenstår av de mer kjente japsene, så da sliter jeg litt med å ta denne her.. :wow:

Skrevet
Da er det vel stort sett Isuzu og Subaru som gjenstår av de mer kjente japsene, så da sliter jeg litt med å ta denne her..  :wow:

Sliter? Du er jo på sporet jo! :cool:

Skrevet

Vel, har bladd gjennom motorbase og conceptcarz og wikipedia på alle nevnte japanske produsenter, men finner ingen som likner mer enn mitsubishien.. :hmm:

Skrevet
Da er det vel stort sett Isuzu og Subaru som gjenstår av de mer kjente japsene, så da sliter jeg litt med å ta denne her..  :wow:

Sliter? Du er jo på sporet jo! :cool:

Hint: Det er ett av disse 2 merkene som bilen er fra.

Skrevet
litt lik subaru leone cupe 1970 -1979

6221760[/snapback]

Vet, kikket lenge på den jeg og, men fant ut den var produsert i mye mer enn 13 år.. ;)

Skrevet

Ny bil:

(har klippet litt av fronten for ikke å gjøre det for lett)

PS: er en fordel hvis Sealion lar andre prøve _litt_ før han tar fasiten.. :p

post-68079-1149165560_thumb.jpg

Skrevet

Kan gjerne være, du er i rett land ihvertfall.. ;) prøv å finne modell du, den er ganske lett å kjenne igjen når du ser den..

Skrevet
er det lanzia midten av 70 tallet :hmm:

6226348[/snapback]

Hvis du staver merkenavnet rett, og kommer med modellbetegnelse skal du få rett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...