Gå til innhold

Ny stillegående psu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har avtagbare (modulære) kabler ja, men du trenger ikke kjøpe dem i tillegg, de følger med :)

6206864[/snapback]

----------------------------------

:whistle:

MIST 600W, ATX 2.2, strømforsyning

avtagbare kabler, Leveres UTEN kabler

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30808

6210751[/snapback]

 

 

Hmm ok, så på microplex jeg (http://www.microplex.no/product.aspx?pid=MIST500BHE12R2) ser ut som de følger med der?

Lenke til kommentar

MIST er skremmende stillegående... jeg vurderte faktisk å levere min inn til reprasjon for jeg trodde det var no galt med den, jeg hørte den ikke, ikke blåste det no serlig bak på den eller, bare en varm luft strøm, men litt seintere hørte jeg at det var normalt O_O! gogo mist!

anbefaler deg å skaffe deg MIST 600, men husk at du børr lese hvilke kabler som følger med og hva du trenger hvis du velger den med avtagbare kabler, de har bare de standard kablene, tror du må kjøpe en 4 pins kable ved siden av hvis du har amd 64 dual core..

Lenke til kommentar
Seasonic 500 og 600W er betydelig stillere enn tilsvarende Mist. Personlig erfaring.

6211574[/snapback]

Synes selv at Mist er veldig stille (så stille at jeg vil betrakte den som ikke hørbar), selv under hard belastning. Men jeg har ingen erfaring med seasonic, og de skal være meget stille de og. Derfor er det vel hipp som happ hva du velger, vet ikke hvilken av de som har kraftigste railer da. Har fu DFI hovedkort bør du styre unna Seasonic (om det ikke har skjedd noe i det siste som jeg ikke har fått med meg da).

Lenke til kommentar
"Kraftig" er relativt. Skal du ha noe ekstremt som SLI/Crossfire? Hvis ikke er 400 W å regne som veldig mye.

6225924[/snapback]

 

Nei blir ikke nye SLI/Crossfire her i gården, spiller ikke så mye at det er et must akkurat. Men blir nok en del harddisker da. Det vil holde med 500W om jeg ikke skal ha dual gpu oppsett?

 

Sikler litt på Mist, men blir fort mye dyrere i forhold til andre merker

 

Noen som vet hvordan Hiper er? Ser Netshop har de til ok pris med kabler.

 

Har tenkt å kjøpe pc med Conroe og 2gb ram og en liten haug med disker :) Regner med at det blir en av toppmodellene til enten Ati eller Nvidia også.

 

Bluejet; du sier at er Seasonic betydlig stillere enn Mist, er det såpass at Mist er sjenerende i forhold? Eller må man legge øret inntil psu'en for å høre forskjell?

Endret av Ronin
Lenke til kommentar
Men blir nok en del harddisker da. Det vil holde med 500W om jeg ikke skal ha dual gpu oppsett?

6227242[/snapback]

Ja. Egentlig skal det godt gjøres å ha bruk for mer enn 400 W selv med mange disker.

 

Mist 500W er mitt forslag. Men antakelig kunne du klare deg med Seasonic 430W.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

;)

Men blir nok en del harddisker da. Det vil holde med 500W om jeg ikke skal ha dual gpu oppsett?

6227242[/snapback]

Ja. Egentlig skal det godt gjøres å ha bruk for mer enn 400 W selv med mange disker.

 

Mist 500W er mitt forslag. Men antakelig kunne du klare deg med Seasonic 430W.

6227287[/snapback]

 

Tror nok jeg går for 500W når jeg først skal kjøpe, vurderer 600W også. Har på feelingen at jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det

Lenke til kommentar
Seasonic 500 og 600W er betydelig stillere enn tilsvarende Mist. Personlig erfaring.

6211574[/snapback]

Synes selv at Mist er veldig stille (så stille at jeg vil betrakte den som ikke hørbar), selv under hard belastning. Men jeg har ingen erfaring med seasonic, og de skal være meget stille de og. Derfor er det vel hipp som happ hva du velger, vet ikke hvilken av de som har kraftigste railer da. Har fu DFI hovedkort bør du styre unna Seasonic (om det ikke har skjedd noe i det siste som jeg ikke har fått med meg da).

6223568[/snapback]

Jeg har Dfi og Seasonic 600W. En glimrende kombo.

Lenke til kommentar
Gjør som du vil. Men vit at de fleste kraftige PCer trekker under 250 W ved hard belastning. Jeg tviler på at ditt oppsett er så spesielt.

6227515[/snapback]

 

Grunnen var med tanke på HW oppgradering i fremtiden, får se hva det blir til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...