Difool Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Har sittet å spilt flere timer på dette spillet nå, som jeg liker veldig godt. Hadde kommet til levelet i England, leting av Arthurs tomb og det. Broderen kom innom, og tenkte vise tidligere brett, da alt som jeg da hittil hadde spilt forsvant, og det eneste jeg kunne loade tilbake til var Bolivia og Africa. Alt det til ingen nytte, for et idiotisk save/load system som ikke gjør det mulig å vise tidligere levels. Er det en cheat eller noe som gjør det mulig å hoppe mellom levlene eller, vet dere noe? Aaaarggghhh
Vrengtpolvott Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Øhm, til meg kan jeg gå tilbake å spille tidligere brett og så hoppe fram igjen når jeg føler for det... Aner ikke hva som er galt til deg :/
Difool Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Øhm, til meg kan jeg gå tilbake å spille tidligere brett og så hoppe fram igjen når jeg føler for det... Aner ikke hva som er galt til deg :/ 6196380[/snapback] Jeg vet ikke hva som skjedde, bare at jeg kommer ikke fram til dit jeg var igjen..hulk hulk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå