Gå til innhold

WoW, og mitt liv


Gjest

Anbefalte innlegg

Fra raidet, men ikke fra guilden.

Og hva med den gangen jeg plutserlig ikke var på GCen mer. Hva med den?Og jeg var sakerlig!

Folk resperkterer meg ikke!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cry. Me. A. River.

Du virker som en furten, spammete unge i denne tråden også, da er det ikke rart folk ble lei av gnålet ditt mot raidleader. Værste som fins er når noen begynner å spamme /tell til deg når du ikke er interessert i å høre på.

 

Det blir omtrent som å spammeringe eks-kjæresten sin 100 ganger om dagen, og komme med 1000 grunner for å bli tatt tilbake, også ikke skjønne bæret når hun anmelder deg for trakassering.

Lenke til kommentar
Fra raidet, men ikke fra guilden.

Og hva med den gangen jeg plutserlig ikke var på GCen mer. Hva med den?Og jeg var sakerlig!

Folk resperkterer meg ikke!

6196250[/snapback]

Skjønner jeg godt.

 

Jeg er raid leader i guildet mitt, det værste jeg vet er sånne som deg, stikker afk midt i fights. Også sånne som midt i AQ kommer med "I have to go and get my GF at the <insert location>, brb 1 hour". Jeg tror du og ex-guildet ditt har det mye bedre når du ikke er der.

Lenke til kommentar
I starten av raidet fortalte jeg lederen at jeg måtte gå AFK 15 min for å spise middag.

6196250[/snapback]

Melder du deg på et raid for og så gå AFK i 15min? Min raid leader hadde hatt ingen tålmodighet for sånt tøv.

 

Becouse i had nothing to do on that boss, i think it was ok to go AFK and eat now.

less than 10 minutes later, i was AFK in orgrimmar and kicked out of the raid. I asked to get invited back, but you woudnt let me.

You said you was going to talk about it later, go on talk..

6196250[/snapback]

Du trodde det var greit å gå AFK? :nei:

 

Lederen sa at jeg måtte si ifra før raidet begynte hvis jeg hadde planer om å bli AFK.

Jeg fortalte han at det var akkurat det jeg hadde gjort. Og at en annen Warrior hadde også gått AFK.

6196250[/snapback]

Er det en uskreven regel at det er lov å gå AFK hvis en annen gjør det også?

 

Og jeg fortalte allt, så han sa at han hadde tillgitt meg for det. Jeg ba han si unskyld for at han kicka meg fra raidet. Og innrømme at han hadde gjort en feil, og jeg ba han se situasjonen fra min side også.

6196250[/snapback]

Ville nok rent over glasset hvis jeg var guild-leader. Hører jeg en drama-queen lurke rundt i mørket?

 

Han hadde ikke noe å si til forsvar, så han fortalte at jeg skulle bli kicka fra guilden siden jeg hadde whina så mye.

6196250[/snapback]

Kom ikke akkurat så uforventa.

 

 

Jeg kom med 1000 grunnet til å invite meg, og til slutt truet han med å kicke meg fra guilden igjen hvis jeg ga han ett til wisper.

6196250[/snapback]

Hadde du whispered meg 1000 ganger, hadde du havnet på ignore-listen etter 2 ganger.

 

Jeg slutter med WoW

6196250[/snapback]

For å være helt ærlig, tror du vi virkelig bryr oss?

 

EDIT: Jeg har ikke tengt til å slutte likevell!

6196250[/snapback]

Og hensikten med denne tråden var?

 

Hadde jeg vært guild leader, hadde jeg kicka deg tvert. At du i tillegg lyger rett foran ansiktet på han, gjør det slettes ikke noe bedre. :thumbdown:

 

Edit; og forresten, les gjennom posten din to eller tre ganger før du poster.

Lenke til kommentar
Tror dere må stoppe med denne hersinga før det blir utdelt advarsler snart, jeg. Fyren har sikkert skjønt pointet snart.

6196381[/snapback]

Så ironisk, du har jo postet mest av alle untatt trevakt i denne tråden :tease: .

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Synes mere synd på Guildleaderen/Raidleaderen enn deg trevakt.

 

Forresten, er det tilfeldig at alle topics trevakt lager, nesten alltid ligger "øverst"? :hmm:

Jeg personlig pleier å oppdage navnet "trevakt" usedvanlig lett, tror dette har noe med at hver gang jeg leser postene hans får jeg meg en god latter :whistle:

Lenke til kommentar

Trevakt et par spørsmål: Hvem faen drar til Zg / planlegger en dag i Zg på sin egen fars bursdag? Og synes du det virkelig er urettferdig at du blir kicket for og være afk som gjør at resten av raidet må vente på deg, når de kan få inn en ny en som kan hjelpe dem videre? Så bestemmer du deg for og slutte med wow for du ikke fikk gjort Zg en gang og de ødela hele dagen din? lol det er et spill mann!

 

Og her er det du gjør nå:

 

Lag en liste over alle de idiotiske tingene du noen gang ahr gjort på dette forumet og ødelegg alle filmene dine.

 

Så går du till : www.google.com og søker NORSK PÅ 1-2-3 Og lærer deg det norske språket. Så kommer du tilbake her og lager en ny bruker. Og glememr alt om Trevakt. Ok? :hm:

Endret av The_Nemesis
Lenke til kommentar
Hver gang jeg leser et innlegg fra "trevakt" tror jeg det er noen på forumet her som har laget en bruker på kødd.. fordi det går nesten ikke an..

6196101[/snapback]

 

Akkurat det tenker jeg og.

Hvem enn det er, meld deg! Spøken er ikke morsom lenger..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...