Pilot_ Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Heisann, Satt og spilte, og plutselig kom det en ally og drepte meg og det skjedde flere ganger og til slutt ble jeg så varm i toppen at jeg trykte på ALLE knappene på tastaturet så det var like før dei fløy veggemellom. Etterpå skjedde det noe forferdelig galt med interfacen. Hver gang jeg skal legge et spell ned på actionbaren, legges det også automatisk inn på baren over. Hvordan får jeg fikset det? Håper noen kan hjelpe meg med dette kjapt. Og nei, jeg har ikke opprinnelig bare fireball på actionbaren.
MrLee Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 det betyr bare at du har valgt "aktiv actionbar" til bar nr det som er på din andre actionbar. trykk Shift+1 f.eks...
Pilot_ Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 (endret) Tusen takk MrLee. Det er to high level allies i Tarren Mill atm, og det har det visst jævla kjekt. Endret 28. mai 2006 av Luzifer
Hr Kotelett Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hehe kjenner til frustrasjonen, det flotte colabokstårnet mitt ligger nå strød over hele rommet etter jeg ble drept av en gnome firemage som het Korky x antall ganger i WPL, verste var at han drepte meg 2-3 ganger helt øst i WPL, og da har jeg en forbannet lang vei å gå.
Phyx Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 1. Lag en alt og spill i ca 30 min. 2. Fiks noen buddies som ganker ham så han lager en alt i30 min.
Bredoc Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Off topic, men jeg er så glad jeg slipper slike episoder. Aldri mere pvp server på meg. Endret 30. mai 2006 av Darkrevan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå