Gå til innhold

Pulle Drakki - hvordan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98241
Det du skal gjøre er å "kite" drakki. DVS. at du bruker aspect of the cheeta og concussive shot og sånne slowing greier og springer så han ikke slår deg. Du ska ta han med på en liten tur til The Beast sitt som.(tror jeg)

6192190[/snapback]

Det funker ikke, han er immun.

 

Har problem her jeg, hver gang kommer jeg dit beast er, så får jeg en herlig buff på meg så jeg dør, den kommer alltid, og i det jeg dør sier de at jeg skal ta FD. Tror dere det gjør noe å ta fd når en kommer til rommet før han vil grille meg? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg starter kitingen med Aspect of the Cheetha, så et Aimed Shot så jogger jeg over broa og venter til han er innen rekkevidde for en Arcane Shot, så jogger jeg videre til rommet til the beast, også jogger rundt inni der med Drakki på slep og skyter en Arcane Shot av og til for å holde på aggro inntil raidet sier at de er klare for ham. Feign Death og jogge tilbake til raidet.

 

Job Done!

Lenke til kommentar
Kita Drakki så sent som et par timer siden.

 

Etter 1.10 (eller var det 1.09  :hmm:) så ble UBRS 10 mann, mao har man gjerne bare 2 warriors med seg. Litt vanskelig å ha en warrior til å tanke både en add og Drakki.

6192802[/snapback]

 

Selv i 15mann så var det ofte 2 warrs, var jo bare og ta en liksom tank som kunne tanke den som ble nuka først..

Lenke til kommentar
Har problem her jeg, hver gang kommer jeg dit beast er, så får jeg en herlig buff på meg så jeg dør, den kommer alltid, og i det jeg dør sier de at jeg skal ta FD. Tror dere det gjør noe å ta fd når en kommer til rommet før han vil grille meg? :hmm:

6192818[/snapback]

 

Ta ham med på en lengre tur f.eks. Til Rend's rom, bruk hjørene viss han prøver å grille deg. Hvis han ikke kan se deg så han kan eller ikke grille deg.

Lenke til kommentar
Har problem her jeg, hver gang kommer jeg dit beast er, så får jeg en herlig buff på meg så jeg dør, den kommer alltid, og i det jeg dør sier de at jeg skal ta FD. Tror dere det gjør noe å ta fd når en kommer til rommet før han vil grille meg? :hmm:

6192818[/snapback]

 

Ta ham med på en lengre tur f.eks. Til Rend's rom, bruk hjørene viss han prøver å grille deg. Hvis han ikke kan se deg så han kan eller ikke grille deg.

6192858[/snapback]

Tror med aspect of pack du også kan komme ut av range, jeg hadde ingen problemer med å springe inn til beast room iallfall.

Lenke til kommentar

Jamen, hva skjedde med chainfear da? Er det dét de har fjerna da? Jeg skjønner ikke hva som er problemet med å gjøre encounteret i Drakkisath sitt rom, er det så mye bedre å bruke masse tid og krefter på å kite dem til Beast sin hule?

 

Edit: For å klargjøre meg selv: jeg får meg liksom ikke helt til å tro på at Blizzard MENTE at folk skulle begynne å kite ham rundt halve instancen?

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...