Celusion Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 hallo, jeg sleit veldig med connection problems...og jeg lette rundt mange steder og prøvde mange ting! men endelig har jeg funnet løsningen, så da deler jeg den med dere andre! håper det kan hjelpe dere også gå på denne adressen nest nederst der vil dere finne en guide om hvordan man blir kvitt connection problems ved å åpne noen porter! lykke til
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hva med oss som ALDRI fikk Connection problems på de andre patchene, men begynte å få det på 1.3?
Celusion Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 jepp, det er det jeg snakker om før denne patchen hadde jeg aldri connecion problems, fikk det etter denne! så prøv det ut
_Paulsen_ Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Heldigivis har jeg ikke slike problemer Men en fin løsning for de som sliter med det!
Celusion Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 hehe, da er du en av de få heldige men, får da håpe denne lille guiden hjelper noen
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Men er det for dem som har skrudd av Windows Firewall? Fordi jeg har den aldri på..
Celusion Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 dette er vel for dem som HAR windows firewall i det hele tatt! jeg tror egentlig ikke at det har så veldig mye å si om den er av eller på! dette kan vel gjøres for alle om det ikke virker for deg så er ikke det noen krise, det er ikke noe farlige greier man gjør her... så det er bare å prøve og se om du får mindre connection problems..
MiRaCL Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Sliter med samme problemet selv. Og åpne porter i windows firewall er ingen løsning, har ikke den på engang, så liten vits å åpne noen porter der. Problemet slik jeg har sett det er at det er noen kommunikasjons problemer mellom bf2 servere og gamespy servere.
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 dette er vel for dem som HAR windows firewall i det hele tatt!jeg tror egentlig ikke at det har så veldig mye å si om den er av eller på! dette kan vel gjøres for alle om det ikke virker for deg så er ikke det noen krise, det er ikke noe farlige greier man gjør her... så det er bare å prøve og se om du får mindre connection problems.. 6194342[/snapback] Sliter med samme problemet selv.Og åpne porter i windows firewall er ingen løsning, har ikke den på engang, så liten vits å åpne noen porter der. Problemet slik jeg har sett det er at det er noen kommunikasjons problemer mellom bf2 servere og gamespy servere. 6194463[/snapback]
Celusion Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 det er mulig at det ikke virker for noen, om du har brannmuren av så er det noe helt annerledes å åpne disse portene jeg snakker om! dette funker værtfall for meg, hvis det ikke funker for andre så vet ikke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå