Gå til innhold

SonyEricsson W810 - Generelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobilen den er god den. God å skrive på! Sony Ericsson har også en update service som gjør at du selv kan oppdatere firmware på mobilen uten å sende den inn, slik at eventuelle feil blir sannsynligvis fikset før eller senere.

 

Når det gjelder ulemper, kommer det litt ann på hva du vil ha fra en mobil. Mobilen har en god skjerm, men med lav oppløsning, ikke 3G, men EDGE. For min del er den største ulempen at telefonen ikke er en smartmobil. Men det er jo mange som ikke krever dette, og isåfall er denne telefonen et godt valg.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne mobilen i et par dager og det jeg kan si er litt "negativt" er at batteriet varer ikke så lenge, men man kan vel egentlig ikke klage på siden det er en musikk telefon.

 

Ellers kan jeg si at det er en telefon man kan få mye ut av. Det som jeg syns er veldig praktisk, er at man kan sortere bildene etter måneden de er tatt.

 

Selve mobilen er ganske så "kompakt" vil jeg si, man kan kjenne det når man holder den. Jeg vet ikke om den tåler SÅ mye, har ikke mistet den eller noe enda, men kommer sikkert til å gjøre det :p .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...