Gå til innhold

Commander badge tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp,

Jeg sliter sinnsykt med å få den Commander badge'n (40 poeng i en runde, ekskl. 2x bonusen). Noen som har noen tips? Jeg trodde man fikk poeng for å accepte når squadlederene ber om UAV, forsyninger, artilleri osv, men det gjør man visst ikke?

Alle forslag mottas med takk! Trenger badge for å få neste rangering :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hepp,

Jeg sliter sinnsykt med å få den Commander badge'n (40 poeng i en runde, ekskl. 2x bonusen). Noen som har noen tips? Jeg trodde man fikk poeng for å accepte når squadlederene ber om UAV, forsyninger, artilleri osv, men det gjør man visst ikke?

Alle forslag mottas med takk! Trenger badge for å få neste rangering :)

6186935[/snapback]

Når du er Commander får du poeng for at du eller laget ditt tar og kaprer flagg... derfor har du hjelpe midlene som uav som hjelper dem med og passe på flaggen.. Scan tar du for og finne ut f.eks hvor du skal ta Artillery!! skjønner??

Skrevet

Mitt tips er vel å være aktiv med å kommandere folka dine. Gi dem masse support. Men også for å få poeng må du drepe. Annenhver kills får du poeng.

Så gå ut og kjemp med dem.

Vær medic så du kan revive.

Skrevet
Mitt tips er vel å være aktiv med å kommandere folka dine. Gi dem masse support. Men også for å få poeng må du drepe. Annenhver kills får du poeng.

Så gå ut og kjemp med dem.

Vær medic så du kan revive.

6187122[/snapback]

Jeg har ALDRI fått poeng for og drepe når jeg er Commander :no:

Skrevet (endret)

^^

Stemmer det. Du får kun gjennomsnittet av laget ditt (bortsett fra tk og td). Så det hjelper ikke å rase rundt på slagmarken og tro du kan sanke poeng på den måten.

Endret av hightow
Skrevet
^^

Stemmer det. Du får kun gjennomsnittet av laget ditt (bortsett fra tk og td). Så det hjelper ikke å rase rundt på slagmarken og tro du kan sanke poeng på den måten.

6187175[/snapback]

Akkurat det jeg viste :yes: Har snart 18000 :D 2941 poeng til så blir jeg First Sergeant :D

Skrevet
Stikk inn på en server med 64p map og få spillere, gå å gjør noe annet, kom tilbake 2 timer senere og ha ny besterunde på 200++ poeng.

6187208[/snapback]

Den skjønte jeg ikke? Få spillere??

Skrevet
Stikk inn på en server med 64p map og få spillere, gå å gjør noe annet, kom tilbake 2 timer senere og ha ny besterunde på 200++ poeng.

6187208[/snapback]

6187224[/snapback]

Spill på en server med f.eks 16 spillere på 64p map, prøv en gang så skjønner du hva jeg mener.

Skrevet

6187208[/snapback]

6187224[/snapback]

Spill på en server med f.eks 16 spillere på 64p map, prøv en gang så skjønner du hva jeg mener.

6187290[/snapback]

Hmm :hmm:

Skrevet
Runden varer lenge...

Og det blir masse flagkapring, ergo ein del commander poeng. :)

6188867[/snapback]

Jaja, men en runde varer uansett ikke 2 timer!! De fleste servere har også AFK timer.. så du blir kicket etter ca 10-15 min som AFK!

Skrevet
Runden varer lenge...

6188867[/snapback]

Jaja, men en runde varer uansett ikke 2 timer!! De fleste servere har også AFK timer.. så du blir kicket etter ca 10-15 min som AFK!

6190201[/snapback]

Analyser en vits til døde du :p

Skrevet
Runden varer lenge...

6188867[/snapback]

6190201[/snapback]

Gjør ikke noe om du bytter campe sted fra tid til annen da..

Skrevet

vel kanjo si mitt tips da, _ikke_ ta en av de vandlige city mapene, ta heller shongua stalemate elle operation cleansweap, da har laget ditt flere flagg å ta, spesielt på shongua går armouren samlet i ring nesten...

Skrevet

Beklager min uvitenhet. :blush:

Men får man da poeng for å kapre flag selv?? Og hvorfor får man forskjelligepoeng summer for hver arty. du slenger ned? Det må vel gå ut på hvor mange du dreper da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...