Gå til innhold

Hvorfor heter det TES III "Morrowind"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke TES III: Vvardenfell? Har jeg gått glipp av noe i spillet, kan man dra utenfor vvardenfell's grenser og utforske hele Morrowind? Og er Vvardenfell et eget land eller bare en del av Morrowind liksom?

For helt i starten sier han karen "I heard em say we reached Morrowind" Han sier ikke "I heard em say we reached Vvardenfell"...

Bare lurte plutselig på det :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morrowind er navnet på landet, mens Vvardenfell er navnet på ei øy som ligger i Morrowind.

De kom fra et annet land, så derfor sier de nok at der er ankommet morrowind.

I expansionen Tribunal så kan du reise til fastlandet, men du ser ikke så mye annet en det som er innenfor bymurene.

Skrevet (endret)

Jo, men likevel så reiser man ikke utenom Yvardenfell. Man kan aldri dra til faslandet som også er Morrowind. (foruten expansion, men det teller egentlig ikke :tease: ) Hadde det vært mulig hadde man kunnet sett rett på fjellene som grenser til Oblivions grenser.

Endret av raziel014
  • 1 år senere...
Skrevet

De kom fra et annet land, så derfor sier de nok at der er ankommet morrowind.

6182610[/snapback]

Litt OT men, dere kom fra Cyrodiil...imperial city hvis jeg ikke husker feil. ;)

Skrevet

Det har visstnok vært et prosjekt som het Tamriel Complete, eller noe sånt. Var en gjeng frivillige folk som skulle lage en mod der de begynte med hele Morrowind med fastland og alt, og deretter videre utover. Men jeg er usikker på om prosjektet blei lagt på is eller ikke.

Uansett hadde vært helt konge å prøve.

Skrevet
Hadde det vært mulig hadde man kunnet sett rett på fjellene som grenser til Oblivions grenser.

6188807[/snapback]

Cyrodiils grenser, håper jeg du mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...