Gå til innhold

Vet dere om billige høyttalerstativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Tenkte jeg skulle kjøpe stativ til noen bakhøytalere men ble overrasket over den høye prisen..

Er det normalt å måtte ut med over 700 kr for stativ?

Tenkte jeg bare skulle ha noe enkelt noe å ha høyttaleren på bak.

Har dere noen tips til noen billige noen? måla på høyttaler erHxBxD)=305mm x 205mm x200mm)

Endret av glx-rider
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikea har noen rimelige. Stor og stødig fot, og det er med borrelås for å feste på høytalerfeste og høyttaler.

6179251[/snapback]

jeg var og så på di , kan ikke si at di virket stabile . så ut som noen ville knekt unna for vekta av en fjær

Skrevet

Det mange synes er en fet detalj og som flere damer jeg kjenner liker så er det lecablokker. Lecablokkene setter man oppå hverandre med hullene utover slik at man f. eks kan oppbevare drikkevarer i dem

Skrevet

700,- er ikke mye for stativer!

Det kommer jo helt ann på kvaliteten da.

Men man vil jo ikke at stativet skal knele heller da.

Ikea har kanskje noe som er billigere....

Skrevet

Ikea har et par typer stativer. De jeg har er veldig solide.. Betongklump i bunnen, og fire stålstenger opp til en liten flate hvor du kan feste høytalerne. De er ikke beregnet for digre høytalere.

Skrevet
Ikea har et par typer stativer. De jeg har er veldig solide.. Betongklump i bunnen, og fire stålstenger opp til en liten flate hvor du kan feste høytalerne. De er ikke beregnet for digre høytalere.

6190563[/snapback]

Hadde de før jeg også vil ikke kalle de veldig solide.

Betongklumpen er bra, men de 4 søylene tåler ikke mye.

Skrevet (endret)

700,- pr stk eller pr par? hvis det er pr.par så er det isåfall normalt billig.

edit: kan bare nevne at et ok stativ bør kunne sandfylles for ekstra stabilitet.

Endret av phax
Skrevet (endret)

6190563[/snapback]

akkurat di jeg tenker på , di virket ikke stbile en plass . foten er for liten , burde dekket et større areal , ( foten har mindre mål en høytaleren jeg skulle sette på den , og jeg har da lang fra store stativ høytalere )

og metallet vikert ikke som det ville tåle så alt for mye heller

EDIT: kan bemerke at det jeg mente med at stativer var svindyre var da ikke prisen på 700 , men prisen for "kvalitets" stativer

Endret av FtZ-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...