Celusion Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 hallo! jeg har fått en del connection problems i det siste, og det jeg dalurte på var om det hjelper å åpne en port på routeren? takk for alle svar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 utifra det jeg har hørt så er det patchen sin feil at du får det.. Jeg har ALDRI hatt det problemet med noen av de andre, men fikk det med denne...
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Vil du dele den med oss andre som kanskje også sliter med de problemene?
Celusion Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 det kan jeg gjøre det første du gjør er å gå inn på denne siden. der blar du nedover til du finner noen som heter: Step 3b: Unlock BF2's Ports så går du på kontrollpanel---->windows brannmur---->unntak og legg til port. så er det bare å legge til de portene som står på den linken jeg gav dere! dere må også passe på at dere tillater unntak på brannmuren! håper dette hjelper noen da
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Så hva skal man kalle portene da? BF1, BF2, BF3 osv da eller?
Celusion Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 jeg kalte dem bare masse dritt jeg da....det er det samma kall dem hva du vil
Steina Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Om dere har en ruter som dere er koblet på for å få internett, så er det brannmur i den. Bare skru av Windows Brannmur helt.
BeFs Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Om dere har en ruter som dere er koblet på for å få internett, så er det brannmur i den.Bare skru av Windows Brannmur helt. 6178394[/snapback] Not correct! Er ikke bestandig det er firewall i routerne
-Teddy- Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Windows brannmur er uansett noe shit. Zone Alarm er en god og gratis brannmur. Kan kjøpes.
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Regner med at jeg har en eller annen form for brannmur et sted, med så mye som jeg driver på *host* pirat *hark* med uten Windows Firewall.. men vil det uansett hjelpe å åpne de portene der da?
Steina Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Regner med at jeg har en eller annen form for brannmur et sted, med så mye som jeg driver på *host* pirat *hark* med uten Windows Firewall.. men vil det uansett hjelpe å åpne de portene der da? 6179256[/snapback] Hahaha.. Selvfølgelig. Det er bare en grunn til å skru av firewallen.. Og det er for å hacke og lage virus. Foresten, NEI, det er PATCHEN sin feil at dere får connection problems. Ikke noen firewall. Hadde den blokkert for BF2, så hadde dere ikke fått connectet til BF2 i det heletatt.
Celusion Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 mhm, vet det! men det er rart at det ikke fungerer hos deg etter at du har åpnet opp de portene der! det hjalp drit bra hos meg værtfall, du får vel bare vente til patch fixen kommer ut da...
_Paulsen_ Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 du får vel bare vente til patch fixen kommer ut da... 6181295[/snapback] Og du er sikker på at det virkelig kommer en fix?
pessimisten Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 har litt problemer her og....når jeg kommer inn på serveren står det med gul skrift: "you are having some connectionproblems" (eller noe i den retningen)....er dette patchen eller er det meg, for jeg har åpna alt av porter i routern. kjøpte nettopp BF2 og har derfor ikke prøvd på nett uten 1.3 patchen, den instalerte jeg med en gang
Steina Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Les hele tråden.. Du trenger ikke bumpe for å spørre pånytt.
pessimisten Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 ja, har lest alt, men var usikker på om det jeg har er patch feil eller om det ligger i noe anna?
Steina Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Connection Problems skyldes enten ustabil tilkobling, enten til ISP (Internett-leverandøren din) eller til serveren. Jeg vil tro det er noe i patchen som gjør at tilkoblingen mellom deg og serveren er ustabil, altså at informasjonen du mottar noen ganger stopper opp. Jeg har ikke peiling, jeg bare sier hva jeg tror. Det har uansett ikke med firewall å gjøre, med mindre den pluteslig lukker en port som du bruker mens du spiller. Er den ikke åpen så får du ikke kontakt. Er du innpå serveren HAR du kontakt.
pessimisten Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 ok takk det skjer med en gang jeg kommer inn på serveren og på flere servere , regner med at det ligger i patchen og håper på at en fix kommer ut snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå