Gå til innhold

hjelper dette mot connection problems?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo!

jeg har fått en del connection problems i det siste, og det jeg dalurte på var om det hjelper å åpne en port på routeren?

takk for alle svar :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jeg gjøre :thumbup:

det første du gjør er å gå inn på denne siden.

der blar du nedover til du finner noen som heter:

Step 3b: Unlock BF2's Ports

så går du på kontrollpanel---->windows brannmur---->unntak og legg til port.

så er det bare å legge til de portene som står på den linken jeg gav dere!

dere må også passe på at dere tillater unntak på brannmuren!

håper dette hjelper noen da :D

Skrevet
Om dere har en ruter som dere er koblet på for å få internett, så er det brannmur i den.

Bare skru av Windows Brannmur helt.

6178394[/snapback]

Not correct!

Er ikke bestandig det er firewall i routerne ;)

Skrevet

Regner med at jeg har en eller annen form for brannmur et sted, med så mye som jeg driver på *host* pirat *hark* med uten Windows Firewall..

men vil det uansett hjelpe å åpne de portene der da?

Skrevet
Regner med at jeg har en eller annen form for brannmur et sted, med så mye som jeg driver på *host* pirat *hark* med uten Windows Firewall..

men vil det uansett hjelpe å åpne de portene der da?

6179256[/snapback]

Hahaha..

Selvfølgelig. Det er bare en grunn til å skru av firewallen.. Og det er for å hacke og lage virus.

Foresten, NEI, det er PATCHEN sin feil at dere får connection problems.

Ikke noen firewall. Hadde den blokkert for BF2, så hadde dere ikke fått connectet til BF2 i det heletatt.

Skrevet

mhm, vet det!

men det er rart at det ikke fungerer hos deg etter at du har åpnet opp de portene der!

det hjalp drit bra hos meg værtfall, du får vel bare vente til patch fixen kommer ut da...

• 1 måned senere...
Skrevet

har litt problemer her og....når jeg kommer inn på serveren står det med gul skrift: "you are having some connectionproblems" (eller noe i den retningen)....er dette patchen eller er det meg, for jeg har åpna alt av porter i routern.

kjøpte nettopp BF2 og har derfor ikke prøvd på nett uten 1.3 patchen, den instalerte jeg med en gang :yes:

Skrevet

Connection Problems skyldes enten ustabil tilkobling, enten til ISP (Internett-leverandøren din) eller til serveren.

Jeg vil tro det er noe i patchen som gjør at tilkoblingen mellom deg og serveren er ustabil, altså at informasjonen du mottar noen ganger stopper opp.

Jeg har ikke peiling, jeg bare sier hva jeg tror.

Det har uansett ikke med firewall å gjøre, med mindre den pluteslig lukker en port som du bruker mens du spiller.

Er den ikke åpen så får du ikke kontakt.

Er du innpå serveren HAR du kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...