Gå til innhold

Forskjelle metoder for å skaffe seg spenn ved 58?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har en lvl 58 hunter som er en lek å grinde med, jeg vil gjerne tjene en del spenn samtidig som jeg nærmer meg lvl 60(!! :D ) Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gjøre de vanskelige questa med mye exp, og la de grønne vente til du blir 60? Da er det bare å skumme gjennom de grønne, og få masse gull, fordi du på 60 får koselig med penger for alle quests.

Skrevet

Grinder yetier i Winterspring atm. Veldig fint egentlig! God xp og HAUGEVIS med rugged og thick leather! :)

Skrevet

I går kveld dinget jeg 59 :) Hvor lvl'er jeg raskest den siste lvlen? Jeg er ikke rested, vil det da gå fortest å queste?

Skrevet

Jeg er i Silithus med magen min nå, kan ikke si jeg er særlig imponert over questene, ville nok heller reist til winterspring eller no om jeg var deg...

Skrevet

Joa, men nå er mer situasjonen at jeg vil dinge 60 fort.. Tipper jeg fortsetter med å drepe yetier jeg, tjener jo drit mye spenn på det da :D Skinning.... <3

Skrevet

Gjør grytequestene i WPL! Jeg gjorde dem i dag, fikk 85k urested med XP i timen, helt sinnsykt. Dinga 60 for noen minutter siden nå..

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet
Gjør grytequestene i WPL! Jeg gjorde dem i dag, fikk 85k urested med XP i timen, helt sinnsykt. Dinga 60 for noen minutter siden nå..

6183806[/snapback]

Gratulerer :)

Skrevet

6183806[/snapback]

regner med WSp er western plaguelands?

hvor finner jeg disse "grytequestene?

er det bare for alliance kanskje? :hmm:

Skrevet

Får dem i alliance leiren så jeg vet ikke helt jeg :p Du kan jo prøve å sjekke den Argent Dawn leiren sør i Tirisfal og se om de tilbyr noe..

Skrevet (endret)

6183806[/snapback]

Helt enig der. Mange vil nok påstå at levelene 58-60 går rimelig sakte, men om du gjør questene i WPL og EPL, så kan jeg nesten garantere at du flyr opp til 60.

Knall ...

Edit, og forresten, gryte-questene er tilgjengelig både for horde og alliance. Horde sine grytequester finner du ved grensa fra TG og WPL :) .

Endret av Seian
Skrevet (endret)

Alchemy kunne man tjene penger på før, nå har de fleste guild som tar seg av dette internt

Da sitter man igjen med Herbalism .

Selg blomstene bare.

Thorium widgets kan du selge under darkmoon f dagene.

(husk å kjøp mats 2 uker etter dmf , under dmf er prisene kunstig høye på runecloth og thoriumbars.)

Text fra tanaris er ca 1g stykke ( pga rep)

Glowing scorpiod blood er ca 1g stykke ( pga dmf)

Ha karakterer på begge sider i spillet, kjøp på forskjellige ah og overfør i tanaris for 1s ( husk å sett på liten tid)

Her er det Store penger å hente.

Ting kan koste 200g på horde og 700g på alliance eller motsatt.

Mining BRD dark iron ore , så smelter du til dark iron bar.

Jeg er ikke miner så jeg kjøpte opp ores på AH til 5g for 10

Stakk til BRD og drepte de som var i veien Så inviterte en rogue som er miner og kan smelte dark iron. Siden han ikke må gjøre mye annet enn å komme og smelte skal han ikke ha mye gull for det heller.

solgte hver bar for 16 g på AH

Fortjeneste på ca 10g pr bar

De bars som allerede lå på ah ble fort solgt ut pga de virket "billige" og alle andre som la ut la seg også på 16g som alle de andre mine lå på.

1700g på en uke i ren fortjeneste

*kjøpe på ah

*hente ut fra mail

*drepe nødvendige ting i BRD

*invitere en rogue som kan smelte ( gjerne ordne en fast kontakt)

*få bars

*legge ut på ah

Mye mindre jobb enn å farme mobs til man har 1700g

Itillegg kan man jo droppe kort og travelers pack bagger osv fra de mobsene man rydder.

Man kan jo si at min gnome fikk høyeste rep i darnassus og en 100% tiger for 1t arbeid. ;)

Endret av War
Skrevet

hvis man er warlock synes jeg de frost folka sør i WS er geniale, chain fear osv osv, tar 30 sek til 1,20 min å drepe en. nesten 0 nedetid mellom.

Og de dropper 10-30 S stykket i pure sølv. Og de har høy droprate på grønne items :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...