Gå til innhold

FarCry eller BatteField 2


Sville

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd Far cry til 360, bare forgjengeren til xbox. Det var utrolig kul.

 

BF2:MC har jeg derimot. De som sier at online-delen ikke er bra, har ikke spilt det nok. I starten kan det hende at det er litt rart, men når du først kommer inn i det, er det sinnsykt kult. Jeg er rett å slett avhengig av det spillet.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg hadde valgt BF2.

 

Har spillt demoen og syns den var dritrå!

 

MEN: Faen, gikk å handla spill her igår, valget stod mellom Far Cry og BF2. Har lest mye bra om Far Cry så jeg gikk for det selv om jeg syns BF2 demoen var konge.

Kom hjem og satte FC i maskina... Gedigen skuffelse... Jaja, sikkert bare kjipt i begynnelsen tenkte jeg, men neida. Spillte det mange herrens timer igår og det ble ikke bedre.

 

*Grafikken er rimelig bra, men langt fra imponerende. (Med unntak av vannet da...) Er jo latterlig at når man driver å kryper på bakken i jungelen der så er planter osv i 2D!

 

*Kontrollene er rimelig uhåndterlige syns jeg. Føler langt fra at jeg har kontroll over siktet osv.

 

*Historia er kjedelig... Spillte som sagt lenge igår, men det fenga aldri. Meninga er vel at man kan velge fremgangsmåte selv, rushe frem og plaffe ned eller snike rundt og knerte folk bakfra. Jeg ble til slutt dritlei av å snike så da løp jeg frem og plaffa løs med det resultatet at jeg daua rimelig kjapt.

 

*Online delen: Tenkte kanskje dette var bedre så jeg kryssa fingra. Neida, langt ifra her også. Fantes jo nesten ikke folk å spille mot der jo! Og de jeg spilte mot så ut til å være mer interesert i seg selv enn å spille mulitplayer.

 

Så idag skal jeg ned å spør om jeg får bytta Far Cry og heller kjøpe BF2, evt GRaW.... Graw frister veldig igrunn... Hm.

 

(Er foresten xbox 360 jeg spiller på)

Lenke til kommentar

Denne tråden har egentlig bare blitt en telletråd der hvor de som har det ene spillet sier det er best.

 

Jeg har BF2:MC og syntes det er helt konge men jeg kommer også til å kjøpe FarCry. Ja, det er samme sjanger men to vidt forskjellige spill. Hvilken som er best, kan bare du avgjøre siden man er veldig subjektiv på valg av spill.

 

Ønsker innlegg fra noen som har begge spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...