Gå til innhold

FarCry eller BatteField 2


Sville

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan ikke bare si at begge spillene er bra får da får han jo ikke valgt noen spill eller at det blir vanskelig og velge.

 

FarCry : har mye bedre grafikk og bra spillbarhet.

 

Battlefield 2 : God Grafikk men kan ikke måles med Farcrys sin grafikk Og god Spillbarhet, men blir veldig kjedelig i lengden.

 

Men FarCry er jo egentlig mer Singel Player spill.. men det er uansett opp til deg.

 

Du burde egentlig velge selv i stede for og høre på hva de andre har og si og mener.

 

Det er ditt valg og din smak...

 

Men jeg spiller ikke så mye på 360'n min. Spiller heller DOD:S på PC =)

Endret av fytech
Lenke til kommentar

Farcry og BF 2 er rimelig forskjellige da.

 

FarCry er ren Single Player der du fullfører en kampanje. (kan ha multi, men det er ikkje så kult)

 

Battlefield 2 er ren Multiplayer som faktisk er bedre i lengden ettersom det er folk du spiller med og foregår kun online. (Single Player er bare dårlig treningsmodus)

 

Men nå vet jeg ikke hvor gøy det er med BF 2 på XBOX 360... spiller selv på PC.

Lenke til kommentar

jeg digga far cry på orginal xbox og kjøpte den på 360......desverre så har de etter min og mange andres mening fucka opp kontrollen på 360 utgaven.Heldigvis kjøpte jeg spillet på EB så jeg kunne bytte i noe annet uten å tape penger.

Kamerat hadde ikke noe problem med kontrollen men han hadde heller ikke spilt gammel xbox versjon.

Digger battlefield2 både LIVE og singleplayer......kjøper du far cry så kan du jo laste ned BF2 LIVE demoen og teste den.....hvis du kjøper gold abonnemang

Lenke til kommentar
Farcry og BF 2 er rimelig forskjellige da. 

 

FarCry er ren Single Player der du fullfører en kampanje. (kan ha multi, men det er ikkje så kult)

 

Battlefield 2 er ren Multiplayer som faktisk er bedre i lengden ettersom det er folk du spiller med og foregår kun online. (Single Player er bare dårlig treningsmodus)

 

Men nå vet jeg ikke hvor gøy det er med BF 2 på XBOX 360... spiller selv på PC.

6176738[/snapback]

vet du egentlig hva du snakker om her? kan ha multi?? har du egenlig spillt det??

HAR selv farcry og synes det er dritfett! husk du får 2 spill i en pakke (farcry instincts og farcry evolution) spillet er mer singel player orientert en bf2 men har en meget god multiplayer og + du kan lage dine egene maps. har selv ikke bf2. men prøvde online demoen og ble ikke innponert. MIN mening!

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Husk å last ned demo av BF når du får xbox'n i hus da. :)

6177220[/snapback]

Trenger jeg en spesiel ledning til det?

Men hvor laster jeg ned demoen fra?

Og jeg kjøper stor pakken med masse tilbehør, Så må jeg kjøpe den gold greia for og få demoen til og funke?

Endret av DataHenrik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Husk å last ned demo av BF når du får xbox'n i hus da. :)

6177220[/snapback]

Trenger jeg en spesiel ledning til det?

Men hvor laster jeg ned demoen fra?

Og jeg kjøper stor pakken med masse tilbehør, Så må jeg kjøpe den gold greia for og få demoen til og funke?

6177253[/snapback]

Det følger med en TP-kabel som du kan bruke.

Demoen laster du ned fra Xbox Live med Xbox'n.

Du får 1 gratis måned med Live Gold uansett, forskjellen på Gold og Silver er at du ikke kan spille mot andre over nettet med Silve, men du kan fortsatt laste ned demoer og masse mer!

 

(noen som vet hvordan jeg kan få avslutta Gold abbonementet mitt? :p uten å ringe)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Vet ikke hva prisen ligger på for tiden, men tror den ligger noen hundre over 3000,- i butikker. Jeg kjøpte min for 2700,- på Elkjøp på lanseringsdager hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Vet ikke hva prisen ligger på for tiden, men tror den ligger noen hundre over 3000,- i butikker. Jeg kjøpte min for 2700,- på Elkjøp på lanseringsdager hvertfall.

6177962[/snapback]

Var det Core eller fullpakka?

6177992[/snapback]

Det var fullversjonen. Prisen gikk opp etter et par uker pga. all etterspørselen. :p Så den koster vel 3299,- på Elkjøp nå tror jeg. Men du får den sikkert billigere andre plasser.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva prisen ligger på for tiden, men tror den ligger noen hundre over 3000,- i butikker. Jeg kjøpte min for 2700,- på Elkjøp på lanseringsdager hvertfall.

6177962[/snapback]

Var det Core eller fullpakka?

6177992[/snapback]

Det var fullversjonen. Prisen gikk opp etter et par uker pga. all etterspørselen. :p Så den koster vel 3299,- på Elkjøp nå tror jeg. Men du får den sikkert billigere andre plasser.

6178066[/snapback]

Hvor mye i porto blir det hvis jeg kjøper den på nett?

Lenke til kommentar
Farcry og BF 2 er rimelig forskjellige da. 

 

FarCry er ren Single Player der du fullfører en kampanje. (kan ha multi, men det er ikkje så kult)

 

Battlefield 2 er ren Multiplayer som faktisk er bedre i lengden ettersom det er folk du spiller med og foregår kun online. (Single Player er bare dårlig treningsmodus)

 

Men nå vet jeg ikke hvor gøy det er med BF 2 på XBOX 360... spiller selv på PC.

6176738[/snapback]

vet du egentlig hva du snakker om her? kan ha multi?? har du egenlig spillt det??

HAR selv farcry og synes det er dritfett! husk du får 2 spill i en pakke (farcry instincts og farcry evolution) spillet er mer singel player orientert en bf2 men har en meget god multiplayer og + du kan lage dine egene maps. har selv ikke bf2. men prøvde online demoen og ble ikke innponert. MIN mening!

6176802[/snapback]

 

Jah jeg uttalte meg feil.... Det jeg mente var at Far Cry HAR multiplayer men er ikke like stor og dyp som BF 2 sin multiplayer.

 

BF 2 derimot mangler Single Player totalt (bot greiene er dårligt) og du er nødt til å spille på nettet.

 

Selv syns jeg at på en PC så vil BF 2 være bedre enn Far Cry

men på XBOX 360 så er det kanskje kjekkere å kose seg med FarCry.

 

Alt er selvfølgelig smaksak, kan du prøve ut begge så gjør det!

Lenke til kommentar

Jeg har både BF2 og Farcy, og jeg angrer faktisk litt over å ha kjøpt farcry, greit nok grafikk en er bra , og som en annen sa i denne tråden, jeg ser farcry mer som et singelplayer spill.. så hvis jeg skulle ha valgt ville jeg valgt bf2 uten tvil..

 

jeg syns faktisk BF2 er mye bedre på XBOX360 enn på pc, grafikken i spillet er sinnsykt bra, nå har jeg bare spilt multiplayer for det meste kansje litt singleplayer, men jeg er super fornøyd med spillet.. så hvis du har xbox live gå for bf2, sinnsykt kult!

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd begge:

 

Likte ikke BF med digga FarCry

 

Så slikt sett er vel smaken veldig delt, siden mange her inne har en helt annen mening enn meg.

 

Livedelene på FarCry er genial, og jeg har hatt mange gode timer med onlinespilling. Utrolig artig å lage maps, og å prøve maps vennene dine har laget.

Ett minus med FarCry er at man ikke kan kommunisere med de andre spillerne dersom de ikke er 2 meter unna deg (så om man hører noen vet man at de er i nærheten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...