Gå til innhold

Gode (små) stereohøytallere med høy WAF!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt kjipt om skal ommøblere i stua, og så er InWall høyttalerne i helt feil posisjon..

6205775[/snapback]

Ja, men pleier jo å bluke noen timer med lytting før man finner den perfekte plasseringen av høyttalerene. jeg tror også mye bass kan bli borte i veggen med tanke på at det er vel mye demping i vegger

Lenke til kommentar
Sonus Faber ser bra ut for meg, men dessverre ikke for madammen.

6199889[/snapback]

 

Gode mann, bare for og være litt OT her så er du pussy wipped og kona di eier ikke estetisk sans! :wee:

 

anbefaler deg å ta "sjefen" med i butikken og se på høyttalerne i levende live, tror nok det er lettere og få overtalt henne da. også får du jo hørt på de også, som kanskje er det viktigste. ;)

Lenke til kommentar

haha...joda...skal ta "sjefen" og høre i noen butikker før noe valg blir tatt...

 

men, sonus faber og forsåvidt også pakken med Webern + REL Quake blir nok litt for dyrt...

 

...vil ikke bruke mer penger på anlegget i stuen som bare skal brukes til litt musikk nå og da, enn jeg bruker på gromanlegget mitt! ;)

 

forøvrig er jeg rimelig skeptisk til in-wall-høytallere...føler jeg blir litt låst med slike...

 

..men takker for all hjelp så langt! ;)

Lenke til kommentar

Hehe nei forstår det, men Weberne fungerer bra uten sub også, ville dratt å hørt på de!

Når mamma fortalte at hun ville kjøpe de tenkte jeg at da kom hun til å betale for design, men ble gladlig overrasket!

Det er god å dyp bass til tråss for at de er smale, også er jo kabinettet nesten dødt. og det er jo bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...