Gå til innhold

Problem med å starte BF2 etter 1.3 patchen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hadde gledet meg til å teste patchen nå, men tror dere ikke EA/DICE har klart å fucke opp alt? Får en feilmelding om en stygg fil som ikke eksisterer. Har snakket med andre som har spill som virker, og den filen eksisterer ikke hos dem heller.

Er det bare meg eller er meldingen _GANSKE_ amatørmessig skrevet? Ser ut som en fjorttiss som her skrevet den, jo.

post-49565-1148483438_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare meg eller er meldingen _GANSKE_ amatørmessig skrevet? Ser ut som en fjorttiss som her skrevet den, jo.

6169571[/snapback]

Det ser mer ut som intern humor/dritt kasting mellom tech teamet og testerne.

Skrevet (endret)

Var utrolig tåpelig skrevet ja. (really!)

Det er vel vår feil alle problemene vi har med bf2, egentlig er det et glimmrende spill uten bugs, perfekt balansert, uten den minste lille feil. Spillet er så perfekt at de oppdaget de solgte det alt for billig, derfor måtte de dele det litt opp, over tid og penger, slik at vi virkelig satt pris på hva vi har tilgang til.

Hvis det er en feilmeld. fra testfasen burde vel den blitt fjernet, mot noe mer..... um. (really!)

Endret av [^..^]Christian
Skrevet

Haha, lattelig feilmelding.

Go Dice.

Menne det er masse bugs som kommer ved å patche med inkremental patch.

Som f.eks. COOP virker ikke.

Prøv å reinstallere å bruke fullpatch. Det skal jeg også gjøre snart.

Jeg får spillet til å fungere jeg vistnok, men det er forskjell på PC til PC.

Skrevet (endret)
Heisann!

Hadde gledet meg til å teste patchen nå, men tror dere ikke EA/DICE har klart å fucke opp alt? Får en feilmelding om en stygg fil som ikke eksisterer. Har snakket med andre som har spill som virker, og den filen eksisterer ikke hos dem heller.

Sjekk shaders_client.zip under mods/bf2..

6169571[/snapback]

"Festlige" feilmeldinger i koden er nokså vanlig i programutvikling.... :whistle:

Hva må jeg gjøre da? Jeg har 1.22 -> 1.3 innstalert nå. Hvis jeg skal legge inn 1.3 full, hva må jeg gjøre? Bare innstalere?
Har sett mange som anbefalte å installere "full" og ikke "incremental" patchen, mulig det hjelper... Endret av ibrotha
Skrevet (endret)

Tror nok du må reinstallere hele spillet og laste ned v1.3 fullpatch.

Du KAN jo prøve å legge inn den v1.22 til 1.3 patchen igjen da. Vet ikke om den vil installeres da men.. Mulig du får melding om at du allerede har patchet.

Endret av Steina
Skrevet

Prøvd begge patchene, men det virket ikke noen av dem. Får meg rett og slett ikke innpå servere, da det tar grufult lang tid å loade. Selve server-lista er også helt mongo. Begynner for alvor å legge bf2 på hylla!

Skrevet

Prøvde å patche igjen;

Når den kommer til selve patchingen, styrer den fort med masse filer (ikke mulig å lese navnene) så når den kommer til BF2.exe stopper den, og bare hopper rett til skrivebord, da er patchingen kommet til 11%.

Mistenker at det ikke skal være slik, hvordan var det hos dere?

Skrevet

Mistenker at det ikke skal være slik, hvordan var det hos dere?

6170942[/snapback]

Stopper definitivt ikke med 11% , den holder på en stund til etter det. og når patchen er installert kommer "installation complete" opp.

brukte incremental patch

Skrevet
Heisann!

6169571[/snapback]

Jeg opplever også problemer med BF etter at jeg installerte patchen. Jeg installerte incremential, og får ikke joinet SF eller EF games. Når den er ferdig med å loade hopper spillet til desktop. Frustrerende! Tar et ÅR å installere og patche.

Skrevet
Jeg opplever også problemer med BF etter at jeg installerte patchen. Jeg installerte incremential, og får ikke joinet SF eller EF games. Når den er ferdig med å loade hopper spillet til desktop. Frustrerende! Tar et ÅR å installere og patche.

6172099[/snapback]

Hadde et lignende problem. Etter patchen kræsjet det først når jeg prøvde å koble meg til serveren (før lastinga av map osv). Prøvde igjen, så kræsjet det når jeg tok join game. Prøvde igjen(sukk), og da kræsjet det rett etter at jeg tok join game.

Var forberedt på en liten installfest etter det, men prøvde en gang til, og da virket det. Go figure ...

Skrevet
Spiller du Bf2 Zevz?, i klanen vår :O

6171324[/snapback]

1. Nei, jeg spiller ikke BF2, jeg spiller IceTower. Hva ser det ut som?

2. Nei, han i klanen vår heter Zevs, og det er meg

3. Det har ingenting med saken å gjøre.

Skrevet
Veldig god kommunikasjon i tlv ser det ut som ^^

Foresten, har du testet å reinstallere nå?

6173353[/snapback]

ohh, its smells ironi :p

--

Nei, har ikke skikkelig nett for øyeblikket og må stjele et _sugent_ nett av naboen (WLAN) Så tar leik 4 år å få lastet ned fullpatchen.

Skrevet

Leste om flere andre med samme porblem på EA forumet, bare at det var en annen fil som manglet. Igjen, for mange hjelper det å innstallere 1.3.

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde modifisert spillet slik at jeg ikke kunne spille på noen servere med punkbuster. Der ble det total reinstallasjon med 1.3 FULL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...