Gå til innhold

Er BF2 et klikke spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg mener at det klikker\krasjer ganske ofte.. Men kan jo hende at det bare skjer på meg da :p jeg mener det krasjer mest når jeg skal logge inn på acounten osv.. Noen som er uenige eller har opplevd det samme? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Er BF2 et klikke spill?"

Lattis topic :p

Prøvd å reinstallere spillet? Kan ha skjedd noe tull under patchingen.

..om du har patchet det i det heletatt da.

Skrevet

spiller ikke bf2 selv men de fleste onlinespill har sine problemer nå og da.en patch eller reinnstalering kan gjøre susen i mange tilfeller + at man kan skylde på microsoft i mange tilfeller. :cry:

Skrevet
Vel, jeg mener at det klikker\krasjer ganske ofte.. Men kan jo hende at det bare skjer på meg da :p  jeg mener det krasjer mest når jeg skal logge inn på acounten osv..  Noen som er uenige eller har opplevd det samme? =)

6166492[/snapback]

Etter installasjon av EF og SF har spillet oppført seg rart, og etter at jeg patchet til 1.3 sluttet det å virke, bare hopper til desktop når jeg forsøker å joine games. Så jeg er enig i at det er et "klikke spill" som du kaller det.

Skrevet (endret)
Nei, i BF2 skal du skyte folk. Det gjelder ikke klikke mest eller fortest.

6172543[/snapback]

Hæ? Jeg som alltid har trodd at... :dontgetit:

Men ja, bf2 er veldig glad i ctd, og mye annet tull :roll: .

Endret av TheDarkListener
Skrevet

Heldigvis er de fleste våpnene fullautomatiske.

Jeg har opplevd endel krasj med BF2, men ikke overveldende mange. Har gått litt i perioder, var en stund det ble gjentatte blackouts.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme, og fikset det ved å avinstallere spillet, flytte patchen til katalogen, eller i hvert fall samme partisjonen som spillet, og reinstallere spillet, så patchen. Hadde patchen på en annen partisjon, og da "klikka" alt. mange ganger i minuttet. Og jeg ble lei meg. så jeg leste litt, og fiksa litt, og det hjalp. Anbefales!

Skrevet (endret)

Tja, jeg kan vel si at BF2 har fått meg til å klikke. Det er kanskje ikke moro for andre som bor i huset når klokka er 4 på natt...a...

ikke 7, men 4 på natta...

Endret av oOF
Skrevet
Tja, jeg kan vel si at BF2 har fått meg til å klikke. Det er kanskje ikke moro for andre som bor i huset når klokka er 7 på natta...

6173646[/snapback]

BF2 er helt klart et klikkespill. Det går ut på å klikke, det klikker og det får deg til å klikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...