Gå til innhold

Patch 1.3 er tilgjengelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
bare lurer er det mulige å ha både 1.22 og 1.3 installert samtidig med 2 forskjellige ikoner på skrivebordet?

6163987[/snapback]

7:28:32 ‹@[tlv]xantir`› [15:55:46] <[tlv]xantir`> [15:54:42] <SharkBaiT> BF2 1.3 will soon be released so I'd like to share a little tip. Many of you probably know about this already, but here goes:

17:28:32 ‹@[tlv]xantir`› [15:55:46] <[tlv]xantir`> [15:54:52] <SharkBaiT> It's really easy to have 2 versions of BF2 installed at the same time (1.22 & 1.3). All you have to do is to copy the "Battlefield 2" folder (ie "C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2") before you patch 1.3.

17:28:32 ‹@[tlv]xantir`› [15:55:46] <[tlv]xantir`> [15:54:59] <SharkBaiT> After patching you can switch between the two versions by simply renaming the folders. The folder named "Battlefield 2" will be the one you play with.

En i klanen min som skrev det. Orket ikke å fjerne alt det unødvendige :p

Endret av fUzZy^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis ikke like grei patch for alle her men jeg er ikke med i noen klan enda så jeg legger nok ikke merke til alt det negative ved denne patchen :) venter nok et par dager til og titter innom gamer.no for å se om de ha den på serveren sin da.

Kjekkere å laste ned i en fart på 2.6Mbit isteden for 80kbit eller hvordan det skrives

Skrevet (endret)
hva er nytt på den nye patchen ??

6164532[/snapback]

Hvis du leser post nummer 2 i denne tråden så står alt der

6164586[/snapback]

sorry glemte og lese side 1 :ermm:

Endret av anki91
Skrevet (endret)

Mine erfaringer så langt:

- Serverbrowser har fått en ny bug, som er jævlig irriterende. Jeg bruker å sortere på ping, og når jeg klikker på en server så refresher browseren seg på nytt. Trykker du 'join' da er det den serveren du klikket på du joiner, ikke den som er markert som kan være en helt annen. Dessuten ser du ikke hvem som er på serveren heller.

- Du får masse awards, ettersom de har senket kravene.

- Commander dropper biler overalt.

- Litt uvant i begynnelsen at du ikke kan bytte squad når du er død.

- Minimap-buggen jeg nevnte på forrige side, er der fortsatt.

Endret av _MrMilo_
Skrevet

OMG. Teamworken har blitt MYYYYE dårligere, da man ikke kan springe ilag mere, for man kan jo ikke spawne på hverandre som før.

Også det med at biler settes på dumme tak og raper det andre laget til helve***.

Samt HUNDREVIS av nye bugs.

GG

Patch v1.31 kommer vel om en ukes tid... Den BØR komme om en ukes tid.

Skrevet

Min maskin er ødelagt, og denne (som fint kan spille BF2) har ikke DVD-spiller.

Jeg har vel 1.21 på min maskin, men jeg lurer på hvor mange patcher det vil komme innen jeg har fått orden på min om et par uker :p

Veldig uvant, det kommer det nok til å bli, ja, men sikkert ikke ille.

Skrevet

Hele greia med squads nå var så tragisk at jeg hoppet inn i en jet, det gikk helt bra til jeg kræsjet med en flyvende fav som bare bouncet vekk og tok 20% av min helse. Hele greia er så teit og lite gjennomtenkt at jeg må le. Satser på at dette er en aprilspøk, men med den etterhvert kjente forsinkelsen.

Skrevet

Helikopter spawntime: 30sek

Bildrop spawntime: 30sek

Man kan godt rape helipad med bildrop. Dette medfører at fienden aldri får heli i luften. Man tar også lett ut heli i luften med bildrop. Har testet det masse i kveld.

<3 EA for fucking everything up.

Og en ting til. Hvor ble det av COOP støtte?

Noen som får dette til å fungere?

Jeg kan velge gametype Singleplayer, men der ligger kun custommaps.

Jeg har heller ingen valg for botene. Man skulle velge vanskelighetsgraden.

Hvor?!

Har EA fucket opp COOP også?

Samt 100 andre ting, men som jeg vil tro de aller fleste har oppdaget allerede.

By steike så mange nye bugs.. Verre enn v1.0

Skrevet

Dette var da som faen!! Ikke en dritt er forbedret jo! Hele server browseren er blitt en stor bug, dette med air drops er latterlig, og hva tenker EA når de fjerner squad jumping?!

EA ftw! :nei:

Skrevet

Ganske morsomt at de greier å fokke det opp såpass. Skulle liksom tro de hadde lært. "Hmmmm, hvorfor må vi alltid gi ut 1.x1 patch rett etterpå montro ? "

Jeg skal innrømme jeg var en smule for optimistisk ang. patchen. Ser ut som mange har problemer med den, både teknisk og, um, estetisk ? (trøtt) :(

Skrevet

Jeg kan ikke helt skjønne hva EA/Dice tenker på...

Hvis jeg ikke tar feil så vil et firma helst få flere kunder og ha glade og fornøyde kunder.. Hvor er det EA/Dice får til dette?

Hvis de gir så langt faen i oss, hvorfor fortsetter de å utvikle spillet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...