Gå til innhold

Armored furry er sluppet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får se hva EA/Dice finner på fram til release. Spørsmålet er om de heletatt klarer å fikse de nye bugsa med bare en patch.

Skal ikke se bort i fra AF blir utsatt nok en gang.

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe det. Det ser fett ut.

Jeg har likt tanken om endring mht squadjumping, men det gjenstår å se hvor godt jeg liker det ikveld på første match. Det blir en ny opplevelse.

Skrevet
.. men det gjenstår å se hvor godt jeg liker det ikveld på første match. Det blir en ny opplevelse.

6167476[/snapback]

Lykke til.

Og pass deg for flyvende biler.

Skrevet

dette er en dritt patch!

når jeg går inn på spillet, søker på server fesk battlefield.no og trykker på en av de som kommer opp får jeg plutselig 67843 eller noe sånt i ping!

og det står ikke hvilke spillere som spiller på den mapen eller serveren :thumbdown:

Skrevet
.. men det gjenstår å se hvor godt jeg liker det ikveld på første match. Det blir en ny opplevelse.

6167476[/snapback]

Lykke til.

6167518[/snapback]

Nope, jeg laster det ned for å finne ut at a10 egentlig bare er en reskinnet f15 og så sletter jeg det.

Skrevet

6167476[/snapback]

Lykke til.

6167518[/snapback]

Nope, jeg laster det ned for å finne ut at a10 egentlig bare er en reskinnet f15 og så sletter jeg det.

6167958[/snapback]

ehh.. hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...