Gå til innhold

*sukk* en smule lei av barnerumper på forumet...


Anbefalte innlegg

Trodde dette forumet skulle bli en smule mer seriøst etter hvert, men stadig ser jeg tilfeller av umodne åndsamøber som vil dele sin "livsvisdom" med oss andre.

Et nydelig eksempel her var han som ikke likte bildet på boksen et grafikkort kom i.

 

En annen ting md disse er at de ikke oppgir mailadresse eller andre personalia, sikkert fordi de vet at de provoserer.

- Og det er den eneste grunnen til at de skriver på forumet i heletatt.

 

Vær så snill og voks opp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg brukerene har forbedret seg. De mest useriøse har blitt utestengt, men såklart kommer det nye i ny og ne.

 

Leste den posten om han som klagde på esken til skjermkortet selv, men visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med den. Står jo tross alt lite om slik i retningslinjene. Men han fikk da en haug med negative svar så...kanskje han ser alvoret i det ut ifra dette.

Lenke til kommentar

en ting som er verre er folk som anmelder hardware,spill, filmer osv. i en avis eller på ei offisiell, seriøs side, men som ikke har peiling. Husker da jeg leste anmeldelse av SW ep1.Den som fikk 2 fordi tittelen på filmen var så kjedelig og at de hadde så kjedelige klær. Dessuten trodde han at jar jar var et budskap om at vi ikke måtte røyke hasj...latterlig!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 17:31, skrev benyhana2:

Jeg "las" at sub1343 eier et Club3D Radeon 9700, merker jeg litt misunnelse her? Kanskje du angra deg og heller skulle ønske at du hadde kjøpt Hercules når du fikk den schtøgge Club3D-hoffnarren hjem i postkassa?


Hilsen

Beny



 

Kunne du være så vennlig å bare gi F*** eller? Det er ikke noe morsomt! :evil:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 14:38, skrev Jalla:

Trodde dette forumet skulle bli en smule mer seriøst etter hvert, men stadig ser jeg tilfeller av umodne åndsamøber som vil dele sin "livsvisdom" med oss andre.


Vær så snill og voks opp!


 

Forumet er fritt fram for alle og en hver, så om du ikke takler disse barenerumpene, må du ikke være her :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 17:27, skrev SirHartge:

Quote:


Den 2002-10-07 15:56, skrev zn00ker:

Siden det er en moderator her, hva med å sjekke litt
??


 

Hvilken tråd er det snakk om?

 

Error - The forum/topic you selected does not exist. Please go back and try again

 

 

Hmm.. Den funka istad. Uansett det er den med han adidasler hvor han prøver å selge GameCube`n sin. Den først posten blei stengt av BoardkilL. Men idag så jeg han posta den på nytt.

 

[Edit: Retting av grammatikken min :grin:]

 

 

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-07 17:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...