katalm Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 heisann er på jakt etter en ny telefon, men jeg finner ingen som helt oppfyller mine krav og ønsker, så jeg hendvener meg til dere:) -Kalender: ja,trenger ikke være så veldig avansert -GPRS: ja -EDGE: ja -Email klient: ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: samme hvilken form den er. -Vekt: ikke over 1 kg! -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i emnetittelen.) -Touchscreen: (Ja/nei). Pris: Jeg har mellom **** og **** kroner til rådighet. (pris ikke så viktigt!) Med abonnementsbinding): (ja/nei) vis det er et bra tilbud, jeg har tele2+ nå,men vurderer å gå over til netcom. Diverse: -Merke: åpen for innspill? -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian: tja -Infrarød port: ja -Blåtann (Bluetooth):ja -Internminne: mest mulig.. -Minnekort?: ja -MP3: ja -Radio: ja -UMTS: ikke viktig siden jeg ikke har dekning for 3g hjemme. -Triband: ja gjør ikke noe om det er quad. -wLAN: nei,men hadde vært gøy. - Mulighet for GPS: nei (-Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, ringing wap og epost, jeg vil ha muligheten for mp3 og radio på min neste telefon. finnes det idetheletatt en sånn telefon jeg beskriver her?
TkOcBy Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Sony Ericsson W810i Edge, Mp3, Radio, bra batterilevetid, 2,0mpx.. En bra telefon rett og slett.. www.sonyericsson.com/no
katalm Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Sony Ericsson W810i Edge, Mp3, Radio, bra batterilevetid, 2,0mpx.. En bra telefon rett og slett.. www.sonyericsson.com/no 6159391[/snapback] ja, jeg har tenkt på denne, men så kommer det vel telefoner med 3mpx kamera øyeblikk?k790?hvordan tror du denne er?
Breiker Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Qtek 8300 da får du det meste du jakter etter pluss litt til
Neppe Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Siden du vil ha en symbian så kan N80 være rett for deg ?
audi200 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nokia N71 er tingen. har de samme krav som deg. denne er bra. topp kalender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå