Gå til innhold

Ipod og Trabant


CWH

Anbefalte innlegg

Fruen har en mac powerbook. Fruens venninne har en blå PC...fordi dem ikke hadde flere rosa igjen.

 

Selv har jeg en Creative Zen 40 gb mp3 spiller. Det som slår meg er at dersom noen spør meg på trening, i sosial sammenheng eller når jeg er på ferie; "Hva er det du har der? (What's that?)"" ... ja, så svarer jeg at det er en mp3 spiller (a mp3 player). Nå er det tydelig at de fleste som spør meg enten har en rosa PC, en blå PC eller en mac. For som regel ser dem rart på meg helt til jeg gir opp..."Det er en Ipod, bare bedre enn en Ipod. (Its an Ipod, only better.)"

...jeg liker ikke Ipod for dem som ikke skjønner det...

Hatten av for Apple.

For dem som omtaler mp3 spillere som "Ipod" skal vite at heretter omtaler jeg bilen deres som "Trabant". Uavhengig av om den lykkelige bileier har brukt hele familiearven på et råskinn av et lekkert støkke bil, skal jeg heretter omtale dette stykke arbeid som en Trabant.

Trabant er et stykke tungmetall produsert i tidlgere østblokken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fruen har en mac powerbook. Fruens venninne har en blå PC...fordi dem ikke hadde flere rosa igjen.

 

Selv har jeg en Creative Zen 40 gb mp3 spiller. Det som slår meg er at dersom noen spør meg på trening, i sosial sammenheng eller når jeg er på ferie; "Hva er det du har der? (What's that?)"" ... ja, så svarer jeg at det er en mp3 spiller (a mp3 player). Nå er det tydelig at de fleste som spør meg enten har en rosa PC, en blå PC eller en mac. For som regel ser dem rart på meg helt til jeg gir opp..."Det er en Ipod, bare litt annerledes. (Its an Ipod, only different.)"

...jeg liker ikke Ipod for dem som ikke skjønner det...

Hatten av for Apple.

For dem som omtaler mp3 spillere som "Ipod" skal vite at heretter omtaler jeg bilen deres som "Trabant". Uavhengig av om den lykkelige bileier har brukt hele familiearven på et råskinn av et lekkert støkke bil, skal jeg heretter omtale dette stykke arbeid som en Trabant.

Trabant er et stykke tungmetall produsert i tidlgere østblokken.

6153298[/snapback]

Fixed.

 

Er trådens primære funksjon å sette søkelyset på hvor uopplyste deler av befolkningen er, eller rett og slett fremme dine preferanser rundt alternative mp3-spillere?

 

Hva var egentlig poenget med de rosa og blå pc'ene forresten?

 

 

 

Og når ble Golf et godt kjøp?

Lenke til kommentar
Fruen har en mac powerbook. Fruens venninne har en blå PC...fordi dem ikke hadde flere rosa igjen.

 

Selv har jeg en Creative Zen 40 gb mp3 spiller. Det som slår meg er at dersom noen spør meg på trening, i sosial sammenheng eller når jeg er på ferie; "Hva er det du har der? (What's that?)"" ... ja, så svarer jeg at det er en mp3 spiller (a mp3 player). Nå er det tydelig at de fleste som spør meg enten har en rosa PC, en blå PC eller en mac. For som regel ser dem rart på meg helt til jeg gir opp..."Det er en Ipod, bare litt annerledes. (Its an Ipod, only different.)"

...jeg liker ikke Ipod for dem som ikke skjønner det...

Hatten av for Apple.

For dem som omtaler mp3 spillere som "Ipod" skal vite at heretter omtaler jeg bilen deres som "Trabant". Uavhengig av om den lykkelige bileier har brukt hele familiearven på et råskinn av et lekkert støkke bil, skal jeg heretter omtale dette stykke arbeid som en Trabant.

Trabant er et stykke tungmetall produsert i tidlgere østblokken.

6153298[/snapback]

Fixed.

 

Er trådens primære funksjon å sette søkelyset på hvor uopplyste deler av befolkningen er, eller rett og slett fremme dine preferanser rundt alternative mp3-spillere?

 

Hva var egentlig poenget med de rosa og blå pc'ene forresten?

 

 

 

Og når ble Golf et godt kjøp?

6154891[/snapback]

Golf er da et godt kjøp. For det du betaler får du et kjøretøy i både god kvalitetsmessig utførelse, med god hauptikk (kvalitetsfølelse er vikitg), med moderne, gode, komfortable motorer, drivverk og en generelt sett solid bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...