Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Simons sportsystemer? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... For en tid tilbake lurte jeg litt på effektanlegg her inne på diskusjon, etter mye om og men, har jeg funnet noe som (i alle fall) ser ordentlig og bra ut.

Link

Så er spørsmålet, er dette noe bra? Er det verdt pengene? Erfaringer? Er den enkel å montere? (Klarer jeg det :D )?

Takker for svar

Mvh Øystein

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei... For en tid tilbake lurte jeg litt på effektanlegg her inne på diskusjon, etter mye om og men, har jeg funnet noe som (i alle fall) ser ordentlig og bra ut.

Link

Så er spørsmålet, er dette noe bra? Er det verdt pengene? Erfaringer? Er den enkel å montere? (Klarer jeg det :D )?

Takker for svar

Mvh Øystein

6152972[/snapback]

Jeg har vært borti tilfeller der lyden har blitt litt i minste laget.. Men det varierer sikkert fra bil til bil. Dessuten så spørs det jo hvor mye lyd du vil ha.

Montering skal være ganske enkelt, såfremt du har en plass å jobbe (hvor du får bilen opp i luften), og noe verktøy.

• 2 uker senere...
Skrevet

Lyden er veldig svak, noen mener faktisk at det er litt for lite.

Men jeg personlig har aldri hørt lyden før. Men kvaliteten er vel helt grei, kanskje like bra som originalt ihvertfall, vil jeg tro. Prisen er jo definitivt billigst.

Skrevet
Trodde da Simons leverte grei kvalitet?

6216363[/snapback]

de leverer ikke rustfrie annlegg :thumbdown:

6265248[/snapback]

Jo, Det gjør De. SE selv på sidea deres dAa

Skrevet (endret)

joda... :p men de er ikke RUSTFRIE, ikke akkurat høyeste kvalitet på stålet de bruker

edit: bruker simmons "rustfritt" anlegg sjøl så jeg vet av erfaring....

men det gjør jobben :)

Endret av exs
Skrevet (endret)

jeg har en Golf II GTI 8v med Simons Sportssystem. 2x3" enderør. lyden er det ingen ting å si på, den er fet! spesielt når spjeld nr2 går opp på flat pedal. ulempen med simons, er at det ikke er rustfritt (du får sikkert rustfritt om du vil ha det, men da er prisen en helt annen). vanligvis er ikke dette noe problem med mindre du gnir det nedi møkka eller i ihjelsalta veibaner... halvsatsen jeg kjøpte (fra downpipe og helt ut), kostet meg 2300,- ... lett å montere er det også!

Endret av Marius_r

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...