Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pocketbike - Dårlig kvalitet!?


Anbefalte innlegg

kjøpte en pocketbike for 2 uker siden.

den er vel sann ca. standard-pocketbike uten dempere , går i 50-60 , snorstart , osv.

samme dagen jeg fikk den røk fjøra i snorstarten , så jeg måtte bestille ny.

Etter 3-4 dager fikk jeg snorstarten . jeg kjørte kasnje 1 tank eller noe så knakk en bit av clutchen!

Er det noen som har slike problemer med pocketbike , eller har jeg rett å klage på selger? :dontgetit:

 

post-98580-1148239731_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har jo rett i å klage på selger.

men det er ingen uvanlig sak. Pocket biken til briren min ble kjørt ca 1tank før den ikke orka mer. pocketbike er bare tull! ser fett ut, men blir så fort ødelagt at det er latterlig. iallfall med den erfaringen jeg har om emne da!!

Lenke til kommentar

pocket bike er noe dritt for og si det rett ut! de tåler ingenting! jeg skulle fikse en for søskenbarne mitt og det gjorde jeg og etter en halv tank så var alt ødlagt igjen! de går knuses helt vist du er så uheldig og tippe med den for det gjorde jeg! og da knustes clutcen og starteren og kjeden røk :no: så jeg anbefaler ikke pocket bike som er under 4000 klassen

Lenke til kommentar

da har jeg fått clutchen og den går igjenn :D

grunnen til at den knakk var rett og slett at den ikke tålte å burne!

belegget var slitt heelt... :cry:

har tryna en gang jeg og , men alt som skjedde var at den du har føttene på ble svidd helt av , og at gasshåndtaket datta av , men det var lett å sette det på igjenn :D

Lenke til kommentar

Pocketbike er kanskje gøy den første måneden... Så blir du lei..

Jeg hadde planer om å kjøpe pocketbike pga en i klassa kjøpte å jeg fikk litt dilla, ettervert fant jeg ut at det er helt unødvendig... Det er helt ulovlig i Norge, du kan ikke kjøre på lukket bane eller privat grunn... Det er fordi det ikke er en registrert motorsport hos Det Norske Motorsport Forbund...

Kjøp det heller en moped når du blir 16!

Lenke til kommentar

Jeg å en kompis vurderte å bestille til 1700kr.. men det er jo bare drittkvalitet :(

 

onkeln min har en sånn, og startsnora røk 1 gang han skulle starte den..

han har akkurat fått fikset det (etter over en måned) og nå ble det noe annet tul så den stoppa med en gang han skulle ta av, og han har nesten gitt opp å skru mere nå :p

 

elendig kvalitet..

Lenke til kommentar

mhm.

Har faktisk ikke hatt pocketbiken min en dag uten at den er blitt ødelagt enda!

Eksospotta har også fløyet av :cry:

 

Men når du først kjører så er d satan så arti:P

Jeg var heldig å fikk min pocketbike til 1100 kr på QXL :dribble:

Lenke til kommentar

Har en pocketbike selv, har vært mye skruing, men det må man regne med for den prisen. Har bytta clutch jeg og, den var slitt. Lyddemperen på potta har knekt av samt festet til ramma og sylinderen. Har bytta snorstarter 3 ganger, kjøp plastikkstarter med alu. klo så går det nok en stund før den ryker igjen ;) Sittekåpa har også 1k sprekker men det er min feil siden jeg datt :blush: Men har du lite penger, ikke noe imot å skru litt så kan du jo kjøpe en pcoketbike.

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

LoL dårlig lykke mannen jeg har hat min pocketbike i nesten 1 år og den kjører som en phyko som om den var heeeeelt nyy alrdi hatt problemer bare 1 gang med kulageren på bakjulet det ble heeelt ødlagt kjøpte et nytt et på biltema :p

Lenke til kommentar

Dere mener vel ikke at dere KJØRER på disse pocketbikene?

Søskenbarnet mitt har sin ståene i gangen, nå som bensinfilteret er ødelagt.

Tipper han ikke gidder å kjøpe nytt, han vil bare ha en unnskyldning for ikke å skru :p

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg drar og drar og drar mn ingen start den bare får små tenninger etter millioner av drag i snora, jeg har en mini crosser, noen som har noen forslag hva som er galt?

Jeg har bytta plugg, rensa forgasser.

Tenkte reingjøre potta (pga sot) Tar alt av forslag! har ikke den miste peil hva som er galt!:S:S :dontgetit::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...