Gå til innhold

Hvordan er Thermaltake Xaser Tsunami Aluminium?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer ann på hvor mange deler du har.

 

Men ikke ta det med vindu og lys osv, du blir seriøst lei av lyset etter noen uker.

 

haha, lei av det med vindu? så du blir ikke lei hvis du ikke har vindu? har samme kabinett, og jeg synes det er et knall fint kabinett.. viftene er stille også.. ta det med vindu du, ser jo litt mer stilig ut. det blå lyset fra den store vifta bak er akkurat passe til å se det som befinner seg inne i kabinettet..

 

dessuten har kabinettet mulighet for låsing av både frontdør og side dør

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Kommer ann på hvor mange deler du har.

 

Men ikke ta det med vindu og lys osv, du blir seriøst lei av lyset etter noen uker.

 

haha, lei av det med vindu? så du blir ikke lei hvis du ikke har vindu? har samme kabinett, og jeg synes det er et knall fint kabinett.. viftene er stille også.. ta det med vindu du, ser jo litt mer stilig ut. det blå lyset fra den store vifta bak er akkurat passe til å se det som befinner seg inne i kabinettet..

 

dessuten har kabinettet mulighet for låsing av både frontdør og side dør

6148774[/snapback]

Hvis du mener de helvetes viftene som spinner på 30DB , så bør du vaske ørene dine, de bråker jo som pokker.

 

Og lyset fra vifta blir du lei av(hvis du har kabbinettet på bordet). Lyset er tøft de 2 første ukene på LAN, så er det plagsomt.

Lenke til kommentar
Hvis du mener de helvetes viftene som spinner på 30DB , så bør du vaske ørene dine, de bråker jo som pokker.

 

Og lyset fra vifta blir du lei av(hvis du har kabbinettet på bordet). Lyset er tøft de 2 første ukene på LAN, så er det plagsomt.

 

ikke noe galt med ørene mine, viftene mine er værtfall stille.. joda, om du vil så kan du jo hore opp kabinettet med lys i alle retninger.. men spør du meg er det akkurat passe med 2 små lys foran, og i vifta bak

Lenke til kommentar

Jeg kompilerte og satt sammen en maskin for en venn i det kabinettet for et par uker siden og satt alt i alt igjen med et negativ inntrykk.

 

-Ultratynne vegger! Jeg kan sikkert bøye alle veggene og kantene med tommelen min. Dørene er derfor veldig skranglete og har veldig lav kvalitetsfølelse.

-Plasthenglser på frontdøren. På det første kabinett vi mottok var den ene sprukket.

-Vifter som bråker som et lite uvær. Det er heldigvis bare 120mm vifter i det.

-Knotete diskoppheng. Skrue med løs motfjær og gummipakkninger som henger løst.

-Jeg måtte demontere den ene frontdørhengselen for å få ut det øverste 5.25 dekselet.

-Måtte demontere USB-og-lyd-utganger-bak-et-trykkopplokk-på-toppen-i-billig-plast for å i det hele tatt få montert en Tagan modulær PSU.

-Kan ikke bruke to av de modulære kontaktene på den PSU'en pga nevnt trykkopplokk.

 

Av posivite ting kommer jeg på:

-Front i tykk alu som både skriker kvalitet og ånei-jeg-velter-fremover-fordi-resten-av-kabinettet-veier-200-gram.

-Plass til 120mm fremme og bak (selv om det er nesten et minstekrav i dag)

-Gummigrommets til harddisker (-||-)

 

Hadde jeg i dag skulle satt sammen den samme maskinen hadde jeg nok valgt et annet kabinett, og helst i stål som Antec Sonata II eller P180 dersom de leveres uten strømforsyning.

Lenke til kommentar

Jeg måtte også skru av døra. =/ Det sugde. Hadde nok alt i alt valgt et annet kabinett i dag. JohndoeMAKT, nå må du huske på at stålkabinetter er nok vesentlig mye tyngre enn dette er da. En av de mest positive sidene ved kabinettet synes jeg, at det er så lett. Fint på LAN. Men følgene er jo selvfølgelig rimelig tynne vegger som lett bulkes opp og greier.

Lenke til kommentar

Dersom du lugger rundt på kabinettet hele dagen og ikke kan bruke en barebone er det nok praktisk ja, men når bare strømforsyningen er tre kilo og CPU-kjøleren er nesten ett har det lite å si om kabinettet veier 5.6 kilo (Tsunami) eller 9 kilo (Sonata II).

Selv har jeg så ufattelig store biceps at jeg har et 18 kilo stålkabinett :omg:selv om turen opp de fem etasjene når jeg kjøpte det nesten fikk meg på gråten.

Lenke til kommentar

Hei, jeg var på datakjeden i dag for å se på kabinett. I utstillingen sto det et APLUS Case XClio 2 kabinett. Jeg likte det veldig godt. Skal jeg vurdere dette kabinett heller siden det bare er en billig oppgradering jeg skal ha? Kabinett var veldig lett på grunn av tynne vegger, det kan være problem for støyen men jeg tenker bare å legge noen støy matter inni. Har hørt at det er noe jalla med montering av cd/hdd i dette kabinette, men det gjør meg ikke så mye, bare det går. Går det å feste med skruer? Kan den 25cm viften kobles til viftestyring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...