Gå til innhold

Hvordan flytte xp lisensen til en annen pc?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har Windows Xp home edition lisens på en Fujitsu Siemens PC i dag. Skal oppgradere flere komponenter i pcen som hovedkort, cpu, harddisk og ram. Hvordan flytter jeg den registrerte lisensen fra min nåværende pc til den nye? Jeg har produktnøkkelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt offtopic. Jeg har hørt at det ikke skal gå an å gjøre det med Vista. Slik at operativsystemet hører til hovedkortet, så bytter du hovedkort er du nødt til å kjøpe nytt operativssystem. Stemmer dette? Det vil jo være ganske idiotisk spør du meg.

6200336[/snapback]

 

Slik er den den dag i dag også, med OEM lisens. Teit ja, men slik er det.

Lenke til kommentar
Litt offtopic. Jeg har hørt at det ikke skal gå an å gjøre det med Vista. Slik at operativsystemet hører til hovedkortet, så bytter du hovedkort er du nødt til å kjøpe nytt operativssystem. Stemmer dette? Det vil jo være ganske idiotisk spør du meg.

6200336[/snapback]

Slik er det visst også med XP nå..

Ikke det at jeg får testet slikt, rører ikke "ferdigbygd" fra de store produsentene med en ildtang..

Lenke til kommentar
Hei, jeg har Windows Xp home edition lisens på en Fujitsu Siemens PC i dag. Skal oppgradere flere komponenter i pcen som hovedkort, cpu, harddisk og ram. Hvordan flytter jeg den registrerte lisensen fra min nåværende pc til den nye? Jeg har produktnøkkelen.

6147688[/snapback]

 

hvis den er en Fujitsu Siemens OEM lisens, da nytter de ikke å ringe til microsoft,

da må du ringe til Fujitsu Siemens :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...