donkeykong89 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Uheldige meg har logget på min MSN-konto med PC'en til kameraten min. Og da hadde han installert et program som gjør at han ser passordet mitt. (Jeg hadde ikke tatt på automatisk lagring eller noe). Er det noen som vet hvilket program han bruker? Endret 21. mai 2006 av anderenlee
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det er vel sånne programmer som ikke er helt lovlige men...
Bertelsen Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Det er vel sånne programmer som ikke er helt lovlige men... 6146653[/snapback] Er da vel lov å bruke keylogger på sin egen pc? Å der fikk du vel svaret ditt trådstarter. Endret 21. mai 2006 av Bertelsen
ilpostino Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) du trenger nødvendigvis ikke ha brukt en keylogger for å gjøre det..... trådstarter kan enten bruke et slikt program for å sjekke passord som ligger på maskinen eller dette for å vise asterisk passord på maskinen. (det siste har jeg gjort mange ganger og er den enkleste løsningen). hvis jeg hadde vært trådstarter ville jeg endret passordet på MSN. på den måten vil ikke kompisen kunne logge seg på din MSN. denne tutorialen viser hvordan dette kan gjøres. edit: endret en trykkleif Endret 21. mai 2006 av ilpostino
donkeykong89 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Okay takk. Jeg er ikke interessert i å få tak i andres passord. Men jeg syns bare at det programmet virker interessant, for hvis jeg for eksempel har glemt passordet mitt. Takk for svaret alle sammen. Ha fortsatt en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå