Gå til innhold

Iriver Clix 2GB!


Anbefalte innlegg

Heisann! Alle dere som har hørt om U10 eller har tenkt til å kjøpe den, glem det!

Dette er den nye slageren som ble gitt ut i USA 17. mai. Iriver Clix er det eksotiske navnet og den har 2GB. Selv har jeg en på vei og gleder meg som en unge til å prøve den ut. Forbedret versjon av U10 og 1 gb mer.

På cnet.com er U10 vurdert til karakter: 8.3 Excellent. I en skala fra 1-10.

Iriver Clix er vurdert til karakter: 8.7 Excellent. Og av 734 er dette den som har fått best karakter. Foran Ipod, foran Creative. Ja, you name it. Foran alt.

Det er uvisst når dette vidunderet er å finne i Norge, trolig noen måneder til.

Men så har jeg vært såpass smart at jeg har bestilt med 2 spillere, hvor jeg selger den ene.

Fra komplett.no sine sider koster U10 med 1GB: 2000,-

Jeg selger Iriver Clix 2GB for 500kr mer, med mindre flere ønsker den.

Altså:

Iriver Clix: 2500,-

 

Anmeldelse fra cnet:

Review: Iriver Clix.

 

Iriver Clix

 

Du kan også forresten se video og faktisk spille flash-spill på den.

Skjermen er på 2.2". Ipod Video er på 2.5" men flere ganger så stor størrelse.

Iriver Clix er også for så vidt Flash-basert, så du slipper noen slitsomme pauser osv som ved harddiskbaserte spillere.

 

Dette innlegget er på ingen måte ment som en ren annonse, meningen var å formidle at det er et nytt vidunder fra Iriver på vei, men i skrivende stund måtte jeg bare. :D

5.jpg

Endret av rohin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at du prøver å selge denne spilleren, men skal gå med det. Har selv alltid likt iriver pga kvaliteten på spillerne sine overgår det meste jeg har prøvd.

 

Men når du har fått den spilleren kan du gi en _objektiv_ vurdering av denne spilleren, regner med at den kommer til komplett og mpx om ikke så lenge om den selger bra i statene.

 

Men litt rart at den kommer senere i norge, vet at sony lanserte hd5 noen mnd senere i usa enn resten av europa.

 

Men sjekket norske siden og den står ikke oppført der.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kommer jeg ut med objektive meninger etter at jeg har fått spilleren. ;)

Tror det kan ta rundt 1 måned før den er å finne i Norge, forrige mp3spiller jeg hadde var Iriver H10 20GB, den kjøpte jeg på samme måte. Den kom til komplett osv rundt 2 måneder senere.

Trist at Iriver ikke er like populært her som i flere store land, som Korea, Japan ol. Man har også der selvfølgelig Ipod, men der er man kanskje litt mer kravstore og tenker mer innhold i forhold til design ol. Men nå som Iriver også begynner å slå til på det utseendemessige ser jeg ikke bort i fra at denne spilleren blir populær i Norge. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...