Gå til innhold

Family Guy vs American Dad

Family Guy vs. American Dad?  

328 stemmer

1. 1. Family Guy vs. American Dad?

• Family Guy
      269
    • American Dad
      58

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det som trekker opp for American dad sin del er faren, den morsomste karakteren i hele "Simpsons/southpark/Family Guy/american dad-serien". Hadde resten av gjengen vært litt bedre, så hadde American dad vunnet lett.

Endret av Pinglebolle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eier dere ikke satirisk sans? American dad vinner lett over halvt stupide famyli guy. Det som trekker ad opp er de vittige karakterene og selvsagt gode replikker til gode tider så slutt og stem

Skrevet

Må si jeg var en Family Guy fanboy for en stund siden, men nå har jeg sperret øynene opp for American Dad. Jeg foretrekker fortsatt Family Guy, men American Dad kommer som en god nr 2!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Family Guy er klart best, men American Dad har sine stunder. Det finnes en ganske bra episode hvor Roger overbeviser Steve om at han er adoptert, noe som fører til at Steve kliner med søsteren sin.. Priceless..

• 11 måneder senere...
Skrevet

Gammel tråd.

Liker best Family Guy, men American Dad er ikke så hakkanes gale heller. Det er mye mer fart i Family Guy sammenlignet med American Dad. Episoder fra 2-3 sesong AD minner FG episoder fra sesong 2-3, altså relativt nye AD episoder minner om gamle FG episoder.

Stemmen gikk til Family Guy ja.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Stemte på Family Guy. American Dad er artig å se på av og til, men det skal litt til for å slå FG.

Skrevet

Family Guy er bare så fantastisk morsomt, og vil si det er mye bedre enn American Dad. Det er så mange fantastiske hendelser, bare elsker det! Fint å se at mange andre er enige i det :)

Nå har det seg sånn at jeg klarte å stemme på feil serie da, så American Dad fikk en ekstra, uønsket stemme :ninja:

Skrevet

American Dad fikk min stemme. Den har et romvesen som sentral figur. Alt med romvesener > det meste annet.

Family Guy er genialt innimellom, men det er mye jeg faktisk finner trettende (Lois' stemme er bare ett eksempel). Family Guy er også mer provoserende, men i min verden betyr ikke det at den automatisk er bedre.

Skrevet

Romvensenet i American Dad er ikke så fantastisk morsomt, og jeg syns det er generelt kjedligere karakterer i American Dad. Derimot, så er Claus dritartig!

Noe av det jeg liker med Family Guy, er alle sidesprangene til tidligere hendelser og historier personene har hatt. "Yeah, like that time Peter tried...." Haha, elsker det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...