Gå til innhold

Valg av helpdesk/support system


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et webbasert helpdesk/support system for mottak og håndtering av feil kundene måtte oppleve.

 

I begynnelsen vil det kun være 1 servicedesk person som tar seg av henvendelser, men senere blir det nok flere.

Det kan være en fordel om systemet i tillegg kan hostes av selger, men det er ikke et must.

 

Jeg har tidligere fått tips om Perldesk som ser ut som et ganske bra system og ikke minst rimelig. Problemet er at det virker svært useriøst og det er ikke mulig å få kontakt med noen i firmaet som selger det.

 

 

Håper på mange gode inspill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste er egentlig at grensesnittet er webbasert ettersom personen som skal ta seg av support av og til er ute hos kunder og må ha mulighet til å logge seg på en webside.

Slik det er nå får vi henvendelser per mail og telefon.

Lenke til kommentar

HP OV Servicedesk er ikke i utgangspunktet webbasert, men det er med en et eksempel på en webløsning der som det er meningen at man skal tilpasse hver enkelts behov.

 

HP OV Servicedesk brukes i dag av mange av de større aktørene i Norge og det må vel også sies at det ikke er gratis.

 

Til gjengjeld så finnes det aktive brukerfora for dette i norge og flere selskaper med kompetanse på dette produktet. Hvis du tar kontakt med HP så kan det hende de når det er møte i den lokale brukergruppen i ditt område.

 

Se her for mer informasjon om HP OV: http://www.managementsoftware.hp.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...