TommyGun77 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 nå har jeg gått rundt i en evighet og begynner å bli passe lei, er oblivion gaten utenfor Chorrol i aid for Bruma questet. Hvordan i ..... får jeg stengt den?
TommyGun77 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 hvis noen har seriøse svar så hadde jeg satt stor pris på det.
archongamer Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Svar nr.2 var så seriøst og riktig som du får det Oblivion gates er bare å gå bort til som en vanlig dør, så når du er vel inne må du finne veien til der sigil stonen er. I toppen av et av tårna..
TommyGun77 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 jeg har jo stengt en god del gates til nå, men finner ikke ut hvordan jeg stenger den som er utenfor Chorrol.
Dragonheart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du må gå inn i den, og finne tårnet med den gule stripen, som ligner et smalt avlangt vindu. de andre tårnene er vanligvis bare mørke. Du gjenkjenner det "riktige" tårnet hvis det er et rundt basseng av lava når du kommer inn i 1 etg. (Alltid der sigil steinen ligger, helt øverst i tårnet), så baner du deg oppover trapper og ganger og dreper daedra som vokter dører o.l. Helt øverst finner du en brennende stein, ta fatt i den og du har stengt gaten. PS; Dremora`ene som vokter rundt har en del smarte ting på seg, som f.eks Open Hard Lock spells.. Det er verdt å stenge den for du finner en del "skatter" inne i der. Pass opp for feller som skulle komme. Lykke til. Sigilsteinen kan brukes til å lage enchanted items, som våpen! Håper det var bra nok forklaring..
TommyGun77 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 jeg vet hvordan jeg skal stenge den, men finner ikke veien. Så hvis noen som har stengt den kunne sagt hvor jeg skulle gå, for jeg kommer ikke høyere i tårnet som sigil steinen forhåpentligvis ligger i.
Dragonheart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 jeg vet hvordan jeg skal stenge den, men finner ikke veien. Så hvis noen som har stengt den kunne sagt hvor jeg skulle gå, for jeg kommer ikke høyere i tårnet som sigil steinen forhåpentligvis ligger i. 6136331[/snapback] Åja! Jeg hadde samme problemet. Du går fra tårn til tårn i de broene? (Du skjønner hva jeg mener?) For hvis du gjør det, så drev jeg og surret på samme måte i dagesvis. Fant det ut til slutt, men la meg tenke.. Tja, det tårnet du skal til heter .. enten ... Natural Disaster eller .. Blood well. Eller var det Bruma? Grr.. Hva heter de forskjellige tårnene du er i? Kan hjelpe deg hvis du vil.. :!: ... ehem hvis jeg husker det.
Dragonheart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Eyy vent. Nå kom jeg på det. Du må krysse de broene og finne en vei opp i ett av dem.. Men det er ikke så enkelt som det høres ut som... Får du det absolutt IKKE til i det hele tatt kan du kanskje jukse deg opp til steinen med en kode..
TommyGun77 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 alle tårnene har navn etter naturkatastrofer, har loket rundt der i en evighet uten å bli særlig mye smartere.
Dragonheart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 uff.. hm, du kan velge mellom å enten sitte en uke til å rote deg fram og tilbake inne i det h..... eller så kan du ta en kode? skriv: player.coc _____ (stedet du vil til). Du finner koder til steder på alle nettsider. Google, f.eks. Får du det ikke til så si i fra..
cptCory Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er et tårn du må gå inn i fra bakken etter du har åpna en port i et av de andre tårna...
TommyGun77 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 har ikke så lyst å jukse, husker du hvilket tårn det er jeg må gå inn fra bakken i?
cptCory Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 var ikke akkurat no vanskelig. men når du begynner å røre rundt og glemmer hvor du har vært så blir d sikkert litt værre?
Madeo Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Er jo bare å være systematisk det ^^ 6141794[/snapback] du må gå i toppen av alle tårna og activate alle gatene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå