Gå til innhold

Musematte og mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller UT2k3/2k4, bruker selv en XPAd, kjempe fornlyd med den, har akurat passe friksjon, hverken for sleip eller for sjur.

 

Bruker selv en Razer Diamondback og har ingen problemer med tracking med den musmatten jeg bruker. Har også hørt endel bra om Copperhead, så dette blir vår neste mus her i huset.

 

BTW: Kjøper du en QPAD så får du med teflon glides, så det er jo en ekstra liten bonus syntes jeg.

 

Frankie

Endret av frank_jarle
Lenke til kommentar

Mange har problemer med G5 sammen med enkelte musmatter. Ligger en helt ny test av denne musa på www.catchgamer.no. Jeg personlig hadde G5 en stund, men den fungerte veldig dårlig sammen med Icemat (også etter firmware-patch), så jeg bytta den i en MX518. Jeg syns MX518 var bedre (og billigere). Men dette er en smakssak som ingen blir enige med hverandre om.

Lenke til kommentar
IKKE trådløs!

 

Mus: Logitech G5

Musematte: Steelpad 5L

 

ZayCon

 

Aldri hatt problemer med trådløs. og har spilt med det siden mx laser kom ut:-)

 

men, som sagt vært mye problemer med g5 musene.

 

Jeg skal også kjøpe ny mus og musematte... Men hva er egentlig forskjellen fra vanlig mus til disse "gamer" musene??=)

 

Vanlig mus er mer for kontor bruk osv. mens gamer vil ha en mus som reagerer på maximalt nivå. altså veldig sensetiv, bra lese egen skap og god reaksjons evne. På denne måtten så vil du yte best innen spill. Spill som Css, Dod osv krever en god mus:-) hvis man spiller med en kule mus så er det bare å glemme å spille:-)

 

med andre ord.

 

vanlig mus, mer for skole, kontor bruk osv.

 

Gamer mus, er for dem som spiller. Og trener en mus som leser bra sånn at de som spiller får siktet og drept fortest mulig:-)

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Dette blir sikkert som å banne en viss plass, men jeg kjøpte to nye mus i løpet av uka. Den ene ble jeg svært missfornøyd med (Snappy2Mouse SL-6141-SBE optisk med ledning) fordi den var veldig upresis og ubehagelig, mens den andre jeg kjøpte, Trust MI-6200 Laser Combo, overrasket tilsvarende mye i positiv retning. Knall presis på alle underlagene* jeg har testet, meget ergonomisk for voksne hender, lekker design, meget behagelig overflatemateriale osv. Til alt overmål kostet den bare 125 kroner på PSdata.

 

Nå er det vel sikkert noen som rynker på nesen når de hører merket og prisen. Men tro meg, dette er en knall mus uten at den er så overpriset som Logitech og Microsoft sine.

 

* Edit: Jeg har ikke testet den på glass/speil ennå. Men kommer du til å bruke den på slike underlag?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Mange har problemer med G5 sammen med enkelte musmatter. Ligger en helt ny test av denne musa på www.catchgamer.no. Jeg personlig hadde G5 en stund, men den fungerte veldig dårlig sammen med Icemat (også etter firmware-patch), så jeg bytta den i en MX518. Jeg syns MX518 var bedre (og billigere). Men dette er en smakssak som ingen blir enige med hverandre om.

 

Logitech G5 fungerer IKKE bra på glass underlag nei (ikke med patchen heller).

Dette er jo et lite minus, men kjøper man Steelpad 5L så glir den veldig godt :D

 

ZayCon

Lenke til kommentar
Mange har problemer med G5 sammen med enkelte musmatter. Ligger en helt ny test av denne musa på www.catchgamer.no. Jeg personlig hadde G5 en stund, men den fungerte veldig dårlig sammen med Icemat (også etter firmware-patch), så jeg bytta den i en MX518. Jeg syns MX518 var bedre (og billigere). Men dette er en smakssak som ingen blir enige med hverandre om.

 

Logitech G5 fungerer IKKE bra på glass underlag nei (ikke med patchen heller).

Dette er jo et lite minus, men kjøper man Steelpad 5L så glir den veldig godt :D

 

ZayCon

6145589[/snapback]

 

Vil du ha ei litt motstand i musa kjøper du Logitech G5 og Steelpad 5L, glir ikke så veldig bra synes jeg... Men nå er jeg en slik som liker at musa kan blåses over matta da! :)

 

Exici

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...