Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?

Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

• Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skrevet

Hmm...Mistenkelig lite dritlukt :hmm: Er det på tide at Dotten kauker ut: "solgt til den dusten på fjerde rad med grønn turban" :w00t: , og la hammeren deise ned i bordplaten og forever befeste Hvitostens overherredømme.

Skrevet
Dotten ble mistenksom når han så at tre brukere hadde samme IP rett etter hverandre i denne tråden^^

Beroet ham ned ved at jeg sa det var kompiser, og at alle stemte hvitost :fun:

6271312[/snapback]

hehe. Stemte de/du hvitost?

6271328[/snapback]

Jaja, hadde de stemt gulost hadde jeg slått de :tease:

mrmus: Da vet jeg enda en ting om deg! Du har grønn turban og sitter på fjerde rad :fun: Vi sier at han er deg. Så er du ikke anonym lenger :evil:

Skrevet
Hvitost leder by 10. Lenge siden jeg har vært her inne nå, nå er stort sett alle fakta på bordet, så nå har jeg gått lei tråden.

6271579[/snapback]

Du sier noe der... Nå er det bare drittslenging her^^

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Dotten ble mistenksom når han så at tre brukere hadde samme IP rett etter hverandre i denne tråden^^

Beroet ham ned ved at jeg sa det var kompiser, og at alle stemte hvitost :fun:

6271312[/snapback]

hehe. Stemte de/du hvitost?

6271328[/snapback]

Jaja, hadde de stemt gulost hadde jeg slått de :tease:

mrmus: Da vet jeg enda en ting om deg! Du har grønn turban og sitter på fjerde rad :fun: Vi sier at han er deg. Så er du ikke anonym lenger :evil:

6271551[/snapback]

Nå ble jeg litt såret :( Ikke nok med at jeg som er selvskreven for første rad men i tillegg er utstyrt med turban og ikke minst en dust. Nå legger jeg hue inn i gassovnen...Goodby cruel world...Satan det er jo ikke en gassovn jo... :mad:

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Oh happiness!! Se hvor Gulostingen strever, uansett hvor mange bestemødre dem utsetter for sin illeluktende omtanke så makter ikke krypdyra å nærme seg. :)

Skrevet

Veel mrmus, alt trenger ikke være fakta, mye kan være ren svada, så det eneste som er ritkig i den setningen er at du har turban.

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Veel mrmus, alt trenger ikke være fakta, mye kan være ren svada, så det eneste som er ritkig i den setningen er at du har turban.

6271658[/snapback]

I have erred and strayed like a lost ox... I have coveted my father's adultery... I have not always honoured my neighbours ass. :hrm:

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Dritfin film! Siklet renner når til og med støtten kommer fra Bollywood. :!:

A man may fight for many things. His country, his friends, his principles, the glistening ear on the cheek of a golden child. But personally, I'd mud-wrestle my own mother for a ton of cash, an amusing clock and a sack of Hvitost.

Skrevet
Dritfin film! Siklet renner når til og med støtten kommer fra Bollywood. :!:

A man may fight for many things. His country, his friends, his principles, the glistening ear on the cheek of a golden child. But personally, I'd mud-wrestle my own mother for a ton of cash, an amusing clock and a sack of Hvitost.

6271786[/snapback]

Mrmus, du setter ord på det meste :D

Skrevet

jeg er en vaskeekte bergenser, og i bergen heter det HVITOST. man blir henrettet om man sier "gulost" her. har intense drømmer om at synnøve finden går konkurs, og kunne aldri tenke meg å spise synnøve sin "gulost".. heller dø enn å spise "gulost"! for osten er jo faen HVIT. ikke gul i det hele tatt!

Skrevet (endret)
jeg er en vaskeekte bergenser, og i bergen heter det HVITOST. man blir henrettet om man sier "gulost" her. har intense drømmer om at synnøve finden går konkurs, og kunne aldri tenke meg å spise synnøve sin "gulost".. heller dø enn å spise "gulost"! for osten er jo faen HVIT. ikke gul i det hele tatt!

6272272[/snapback]

Osten er ikke hvit for fem flate øre. En vanlig, norsk ost er like gul som Big Bird, Homer Simpson, eller en Lamborghini.

Hvitostinger sier kuer, et kjevle, og et hamster. :tease:

Endret av superseven
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...