Gå til innhold

Warrock kommer tilbake! Gratis BF2 clone.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Registrert, venter på mail om nedlastning. :)

6166688[/snapback]

Du skal ikke vente på mail!

http://www.gamedaily.com/download/info/?packageid=0078701314

Last ned derifra!

According to Grievez in the IRC, changing your desktop resolution will make the Next button appear. I assume, they mean to make your resolution higher.

To go this go to Start > Control Panel > Settings tab. Your screen resolution is in there.

I didn't have this problem, but try and please say if it works.

Free up more disk space, it should work !

I deleted most of my games and got 6GB free space, then it worked

Få se deres screenshots!

Endret av nasir91
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har svar på alle deres sprøsmål!

1: De kodene kodene som man registrer funker ikke lenger du skulle vært på E3 messen :hmm:

2: Det koster ingen ting å spille spillet. ekstra våpner og sånt får du med spille poeng som du får når du spiller!

Endret av Nisse_Killer
Skrevet

Mission-mode krever ikke saa mye.

Men de banene med fly og saant krever i det minste 256 MB RAM! Og en OK processor.

Men man kan spille dette vel og bra med en litt daarlig PC.

Meningen med dette spillet er for lower-en computers. Du faar bra grafikk selv om det er lower end.

Tror at dt er>

700 MHZ

Geforce 2

1.1 GB ledig

128 MB RAM

For aa spille mission mode med lav grafikk

burde ha noe bedre med prosessoren og 256 mb ram for aa spille paa fuill grafikk.

For aa spille fly modus paa fdullt burde du ha 512 mb ram.

WarRock bruker et grafikkmotor der det er mulig for lower end PCer aa spille med grei fps og god grafikk.

Skrevet

Nei, et par skudd holder.

Med sniper er det: 2 skudd i kroppen eller 1 skudd paa hodet.

Det hele magasinet greia var hoy ping, slapp av!

Skrevet

Du var for treg.

Commercial-release kommer i JULI!

De utsatt det pga. kontrakt med Punkbuster.

Sorry kompis, men du faar vente til den commercial-release kommer :).

• 1 måned senere...
Skrevet

på hjemmesiden står det jo at open beta starter i dag, men når blir det norsk tid? Er litt spent på hvilket klokkeslett det blir norsk tid, noen som vet?

Skrevet (endret)
på hjemmesiden står det jo at open beta starter i dag, men når blir det norsk tid? Er litt spent på hvilket klokkeslett det blir norsk tid, noen som vet?

6491602[/snapback]

Jeg vet ikke, men om jeg forestiller meg i forhold til når TV-Serier blir sendt så er det kvelden i usa sån ca 3-4 tida på natta her.

Edit: Tiden er nå 14. Juli 12:27 -8GMT (Tiden de regner) - Her i Norge er den nå 21:30

Endret av SuperPjokkeN
Skrevet (endret)

Det sto en oppdatering på forumet dems om at man ville kunne registrere seg 2:30 PST så hvis det du sier stemmer tilsvarer det 23:30

Endret av Turbopus
Skrevet

Man kan registrere seg nå. Merkelig nok ber den om no promo code sak, man kommer ikke videre uten å skrive inn en. Jeg skrev inn noe tilfeldig noe og det funka så det burde ikke være noe problem. Laster ned klienten nå...

Skrevet
Hva kan jeg si , dette såg jo rimlig bra ut .

Noen som har testet dette ?

6133465[/snapback]

ja, og fly, helikopter fysikken er drit dårlig. kan vel nesten si det samme med bakke kamp fysikken.

grafikken er fin,

spesielt i luften er det så uvirkelig som overhode mulig.

Skrevet

Jeg synes grafikken stinker, det er lite detaljert. Okei det er pene textures men det hjelper lite når alt ser dødt ut.

Mange prøver å klone spill, å man kan ikke svare bedre en selveste Homer Simpsons

you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.
Skrevet

Skjonner ikke at dere gidder aa klage, bare digger spillet. Liker dere det ikke saa er dt ikke mitt problem.

Herregud, dette spillet kom i desemer. 2004. Det er ingen klone, warrock er ennaa fersk. Og flere fans f.eks level desginere osv. Har startet aa forbedre paa texturene.

Digger spillet, grafikken er fin, gameplay ruler. Spillet er helt gratis, verdt en titt!

In-game: nasir911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...