Gå til innhold

TES: hvor finner jeg noen gode longsvord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg har problemer med å skaffe meg skikkelige sverd. Så jeg lurte på om noen vet om noen plasser jeg kan skaffe longsword? helst one handed.

Har et sverd til 300 (ca) som jeg bruker. Men det funker rett og slett ikke :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei.

Jeg har problemer med å skaffe meg skikkelige sverd. Så jeg lurte på om noen vet om noen plasser jeg kan skaffe longsword? helst one handed.

Har et sverd til 300 (ca) som jeg bruker. Men det funker rett og slett ikke :p

6125827[/snapback]

velger og skrive i spoiler her jeg..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ta umbraen, ueslålig! eller levle til ca. 10 +/- og ta TG questa.. da får du noen daedric longs!
Skrevet

du kan jo finne glass longsword eller glass claymore, claymore er 2h da.

og hvis du i tillegg enchanter dem så er de konge!

Skrevet

6160821[/snapback]

ikke bare å finne.... nononono

Må levle opp :(

Nye levelscaling systemet er fucked, hvorfor fixa de noe som ikke var ødelagt? (levescaling systemet til morrowind)

Skrevet (endret)

6160821[/snapback]

ikke bare å finne.... nononono

Må levle opp :(

Nye levelscaling systemet er fucked, hvorfor fixa de noe som ikke var ødelagt? (levescaling systemet til morrowind)

6176837[/snapback]

de gjorde det pga at man ikke kunne ha et veldig bra sverd i starten av spillet så alt ble ganske lett, men jeg synes det var en dårlig måte å løse problemet på

Endret av oblivion_-__
Skrevet (endret)
de gjorde det pga at man ikke kunne ha et veldig bra sverd i starten av spillet så alt ble ganske lett, men jeg synes det var en dårlig måte å løse problemet på

Dette gjør det jo enda mindre realistisk, det burde da ikek være slik.

Hvis du finner et bra sverd i sterten er du alikevel for dårlig i "blade skill" til og kunne lage noe ordentlig damage med det...

Endret av Lakus
Skrevet

Hvis du finner et bra sverd i sterten er du alikevel for dårlig i "blade skill" til og kunne lage noe ordentlig damage med det...

6177378[/snapback]

men fiendene er jo dårligere

Skrevet

6177378[/snapback]

men fiendene er jo dårligere

6177386[/snapback]

hvis du har lest postene mine så er det nettop det jeg sier at er dårlig.... lese er noe alle burde kunne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...