Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

showcase: 2004 Audi A4 1.9TDI Quattro S-Line MTM


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Noe nytt med bilen?

6306857[/snapback]

 

Eh, lite akkurat nå... kommer en del nytt nå utover. Var i Kristiansund N. i helgen på et av tidenes beste treff da.

6364430[/snapback]

 

Utrolig morsomt å høre at du likte treffet vårt :)

 

Jeg angrer ikke på kommentaren min tidlig i tråden etter å ha sett bilen med egne øyne.. Utrolig flott!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Utstyret er det ikke noe i veien med, men når man får satt sammen en så spesiell bil vil jeg si at fargevalget er nitrist... også litt store felger for så en bil som er så "liten"..

6880820[/snapback]

 

Ja, sølv er en spesiell "farge". Enten så elsker man den, eller så hater man den. Og jeg er da medlem i elske-klubben der.

 

Felgene er jo også smakssak. For min del kunne jeg godt tenkt meg å puttet på enda en tomme og prøvd meg på 21". Men det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Utstyret er det ikke noe i veien med, men når man får satt sammen en så spesiell bil vil jeg si at fargevalget er nitrist... også litt store felger for så en bil som er så "liten"..

6880820[/snapback]

 

Ja, sølv er en spesiell "farge". Enten så elsker man den, eller så hater man den. Og jeg er da medlem i elske-klubben der.

 

Felgene er jo også smakssak. For min del kunne jeg godt tenkt meg å puttet på enda en tomme og prøvd meg på 21". Men det får bli en annen gang.

7438936[/snapback]

 

Halla!

Syns den va meget fin,men skremmende lik min :ohmy: Det eneste som er forskjell er felgene og bokstaven A! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Deilig bil, men Diesel motor på "rånebil" passer ikke helt.. men tøff kjerre

7870475[/snapback]

 

Diesel kan dra sinnsykt bra, oxo har diesel et meget høyt moment.. Passer kanskje bedre i Norge der vi trenger noe som er sterkt og ikke altfor svakt ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...