Gå til innhold

hva består Grandiosa av?


Anbefalte innlegg

Hvem gidder å bry seg, skal man sitte å knirke seg i beina hver gang man spiser noe man ikke veit hva består av ?

6153444[/snapback]

Hadde flere giddet å bry seg hadde man sluppet vandrende fleskeberg med alle de problemer det medfører.

Har du ikke hørt at kroppen din skal være et tempel, ikke ei søppeldynge. :lol:

6153547[/snapback]

 

Joa, men hallo. Det er lov å trene. De som ser ut som vandrende fleskberg som du sier kan ikke trene så mye.

 

Jeg spiser mye fet mat, er tynn som en spiker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa, men hallo.

6153571[/snapback]

Ja bevares, men dersom man ikke er veldig fysisk aktiv bør man ta dette i betrakning i forhold til hva man spiser. Dog selv om man trener mye kan man også bli påvirket i negativ retning av usunn mat. Bare se på de virkelig seriøse trenerne, de er opptatt av å ha et sunt kosthold til tross for at de trener mye.

Lenke til kommentar
Hvem gidder å bry seg, skal man sitte å knirke seg i beina hver gang man spiser noe man ikke veit hva består av ?

6153444[/snapback]

Hadde flere giddet å bry seg hadde man sluppet vandrende fleskeberg med alle de problemer det medfører.

Har du ikke hørt at kroppen din skal være et tempel, ikke ei søppeldynge. :lol:

6153547[/snapback]

 

Joa, men hallo. Det er lov å trene. De som ser ut som vandrende fleskberg som du sier kan ikke trene så mye.

 

Jeg spiser mye fet mat, er tynn som en spiker.

6153571[/snapback]

 

Er ikke bra og spise for mye fetmat selv om du trener mye.

Lenke til kommentar
Hvem gidder å bry seg, skal man sitte å knirke seg i beina hver gang man spiser noe man ikke veit hva består av ?

6153444[/snapback]

Hadde flere giddet å bry seg hadde man sluppet vandrende fleskeberg med alle de problemer det medfører.

Har du ikke hørt at kroppen din skal være et tempel, ikke ei søppeldynge. :lol:

6153547[/snapback]

 

Folk er feite fordi de spiser altfor mye og i tillegg spiser masse sjokolade, godteri og drikker masse brus eller de har en sykdom eller de har lav forbrenning.

 

En som allerede er tynn og i tillegg sjekker ALT han spiser t.o.m en stakkars grandiosa for alt av stoffer fortjener ikke annet enn å bli feit heller. Det er heller ikke bra å være FOR tynn.

 

Hadde du nevnt helseskader istedenfor vandrende fleskeberg hadde jeg tatt deg seriøst, men det gjør jeg ikke nå.

 

Jeg trener sammen med folk med mega store muskler og til og med DEM (!!) har ingen problemer med å ta seg en burger med pomfri og cola i ny og ne!

Lenke til kommentar
Hadde du nevnt helseskader istedenfor vandrende fleskeberg hadde jeg tatt deg seriøst, men det gjør jeg ikke nå.

6161467[/snapback]

Har ingen intensjoner om å få folk til å spise bedre. Om du feks. spiser 2kg. smult daglig har jeg ingen interesse av å få deg til å slutte med det. Værsågod, nyt det!

Poenget er bare at å prate negativt om de som faktisk er kostbevisste og ønsker å ta vare på kroppen sin blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Hadde du nevnt helseskader istedenfor vandrende fleskeberg hadde jeg tatt deg seriøst, men det gjør jeg ikke nå.

6161467[/snapback]

Har ingen intensjoner om å få folk til å spise bedre. Om du feks. spiser 2kg. smult daglig har jeg ingen interesse av å få deg til å slutte med det. Værsågod, nyt det!

Poenget er bare at å prate negativt om de som faktisk er kostbevisste og ønsker å ta vare på kroppen sin blir bare for dumt.

6162949[/snapback]

 

.. De snakker jo dritt om de som er feite? Jeg er feit, og hvis du ikke tåler at jeg forsvarer meg selv og resten så skal jeg saksøke dere for morro skyld.

 

Man sier ikke "vandrende fleskeberg"... Hadde noen sagt det opp i trynet mitt hadde jeg klikka. Og den stakkars nerden som sa det her.. Jeg syns synd på deg som må rakke ned på andre mennesker. Du får for lite kjærlighet fra foreldra dine bare.

Lenke til kommentar

Har ingen intensjoner om å få folk til å spise bedre. Om du feks. spiser 2kg. smult daglig har jeg ingen interesse av å få deg til å slutte med det. Værsågod, nyt det!

Poenget er bare at å prate negativt om de som faktisk er kostbevisste og ønsker å ta vare på kroppen sin blir bare for dumt.

6162949[/snapback]

 

.. De snakker jo dritt om de som er feite? Jeg er feit, og hvis du ikke tåler at jeg forsvarer meg selv og resten så skal jeg saksøke dere for morro skyld.

 

Man sier ikke "vandrende fleskeberg"... Hadde noen sagt det opp i trynet mitt hadde jeg klikka. Og den stakkars nerden som sa det her.. Jeg syns synd på deg som må rakke ned på andre mennesker. Du får for lite kjærlighet fra foreldra dine bare.

6164040[/snapback]

Dersom du tar ting som står her personlig, ja da er det DU som har et problem. Ingen grunn til å få mindreverdighetskomplekser av dette. Man kan jammen begynne å lure på hvem som "får for lite kjærlighet av foreldrene sine her" ... :lol:

 

Edit: Og saksøking?? Hva i all verden er det du babler om?

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Har ingen intensjoner om å få folk til å spise bedre. Om du feks. spiser 2kg. smult daglig har jeg ingen interesse av å få deg til å slutte med det. Værsågod, nyt det!

Poenget er bare at å prate negativt om de som faktisk er kostbevisste og ønsker å ta vare på kroppen sin blir bare for dumt.

6162949[/snapback]

 

.. De snakker jo dritt om de som er feite? Jeg er feit, og hvis du ikke tåler at jeg forsvarer meg selv og resten så skal jeg saksøke dere for morro skyld.

 

Man sier ikke "vandrende fleskeberg"... Hadde noen sagt det opp i trynet mitt hadde jeg klikka. Og den stakkars nerden som sa det her.. Jeg syns synd på deg som må rakke ned på andre mennesker. Du får for lite kjærlighet fra foreldra dine bare.

6164040[/snapback]

Dersom du tar ting som står her personlig, ja da er det DU som har et problem. Ingen grunn til å få mindreverdighetskomplekser av dette. Man kan jammen begynne å lure på hvem som "får for lite kjærlighet av foreldrene sine her" ... :lol:

 

Edit: Og saksøking?? Hva i all verden er det du babler om?

6164477[/snapback]

 

Har du ikke hørt om å gå til sak mot en person? Isåfall får du snart vite det om du fortsetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...