sebste Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Som topic sier, lurer jeg på om serverene er _dårlige_ Brukte nå over 2 min og laste ned en fil på 1.98mb. Noen år tilbake hadde jo dette vært konge, men nå er jeg ikke like imponert. Jeg sitter på en 20mbit linje, har en maksspeed på ca 1.9mb/s med ftp. Alt fra Xbox Live tar tid. Noen flere som opplever dette?
Dofty Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 dem er vel tungt belastet dvs. at det er mange som spiller på Live eller laster ned noe.
TommyGun77 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 ha ca like rask linje som du har og får ikke de helt store hastighetene selv, men det varierer veldig ut i fra når på døgnet jeg laster ned.
sebste Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Kan nok stemme det. Når jeg tenker på når jeg bruker xbox live er det jo nesten alltid i "beste spilletid" Synes likevell de burde oppgradere serverene sine, med tanke på at demoene som ligger der er på 500 - 1500mb
BlastyTrasty Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Tror ikke XBOX live har server i norge engang. Så hvis du i tillegg har NextGenTel er det ikke rart ting går seint. NGT har jo routing som en syk kamel. Sitter selv bare på 3mbit Tele2- og den maxer linja mi. En kamerat har 50mbit Lyse, og han får mellom 3-4000 KB/s.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå