Gå til innhold

Sykler til inntekt for Kreftforeningen


jpuma76

Anbefalte innlegg

Vi er to fedre som nærmer oss de 30. Begge har vi opplevd kreft i familien og i kjølvannet av dette kom idèen; sykle fra Bergen til Oslo til inntekt for Kreftforeningen.

 

Prosjektet / aksjonen er godt i gang; siden oppstart i september i fjor har det vært arbeidet iherdig med sponsorer. Overveldende tilbakemeldinger fra lokalt næringsliv gjør at vi i dag ser oss ferdige med den biten. Derimot ønsker vi å komme i kontakt med mennesker langs vår reiserute som kan bidra på ulike plan -- være seg sette opp stand, lage liv, promotering lokalt. Kun fantasien setter grenser. Vår plan er å samle inn penger underveis - ved hvert stoppsted Etappene for Kreft06

 

Den foreløpige reiseruten ser slik ut:

 

# 17.06 Bergen - Arna - Norheimsund

# 18.06 Norheimsund - Eidfjord

# 19.06 Eidfjord - Haugastøl

# 20.06 Haugastøl - Gol

# 21.06 Gol - Hønefoss

# 22.06 Hønefoss - Bærum - Oslo

 

Vi har planlagt å være i Oslo 23 for å overlevere sjekk på hovedkontoret til Kreftforeningen. Utover dette er vi fleksible - og tar gjerne en stikkvei eller tre noen kilometer om det skulle være nødvendig.

 

Besøk oss gjerne: Kreft06.no - Sykler til inntekt for Kreftforeningen

Endret av jpuma76
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg tykjer arrangementet bør legge opp til at dei som vill sykle deler av ruta med de må få lov til det. Det kunne iallefall eg tenke meg.  :D

6137203[/snapback]

 

Takker for mange hyggelige svar. Det varmer. Når det gjelder det du tar opp, Lars89, er det ingenting i veien for å sykle med oss. Kast deg på sykkelen og følg etter. I bil. Til fots. På sykkel. Hva som helst ;) Jo flere, jo bedre!

 

Spre ordet ;)

Lenke til kommentar

Takker!

 

Vi starter 17. juni - endelig klokkeslett er ikke satt, men vi vurderer kl 10 eller 12; det blir en markering før avreise, så det er ikke umulig det blir litt utpå.

 

Klokkeslett blir uansett lagt ut på siden (www.kreft06.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...