Gå til innhold

TES: Har du brukt cheats?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dessverre har jeg brukt cheaten som låser opp kister.

Var i en cave, og hadde ingen lockpick igjen.

Dessverre måtte jeg da bruke cheaten av ren nysgjerrighet.

 

Har brukt også en mod som jeg angrer på at jeg brukte.. looting av Arena folk.

Du får en skjold der som er ganske feigt å bruke..

 

Edit: leifer osv

 

Edit2: trøtt i dag, herregud

Endret av SpoileD
Lenke til kommentar

Jeg har brukt cheats litt. Som f.eks:

 

kill

resurrect

unlock

 

og koden for å få gull. Genialt.

 

Men det ødelegger en del av spenningen i spillet. Og en cheat kode ødelagte et av mine spill så jeg måtte begynne på nytt, men sånn er det med cheats.. unlock gjør ingen skade i hvertfall, og når jeg skal lockpicke noe så detter alltid alle ned, så er håpløst, iallefall når jeg er trøtt :p

kill bruker jeg bare når en fiende kommer veldig plutselig innpå meg, da blir jeg stressa.. haha, men ja.. resurrect er litt kødd da, kanskje? Prøvde å gjennopplive Uriel Septim, men alle snakket om han som han var død uansett, så det er vel ikke så mye vits i, og du kanke snakke med dem uansett, for de er zombieaktige. (ellers så er det bare mitt spill som er litt stappa med bugs) :ohmy: men uansett, skal slutte å skrive nå før jeg kjeder livet av noen som leser. hvis noen leser i det hele tatt. :roll:

 

 

- Dragonheart

Endret av Dragonheart
Lenke til kommentar

Jeg ramlet ned på en defekt "kroppsknuser" i et tårn i en Oblivion gate, og klarte ikke å komme meg opp igjen. I en "the Punished" der nede fant jeg en verdifull magisk ring, så jeg var ikke så interessert i å laste en tidligere save. Så løsningen ble å bruke en kode for å komme seg til nærmeste sted (med kjent kode). Ellers så skyr jeg koder og cheats som pesten, da jeg mener det ødelegger spillopplevelsen totalt. :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer bare på om du noen gang har brukt cheats. Jeg personlig har aldri brukt det og synes spill som oblivion ikke skal ha cheats i det hele tatt. Er ikke gøy å spille når du ikke må jobbe deg til å komme langt.

6113487[/snapback]

 

Nettopp! Kjedelig å jukse i slike spill.

Lenke til kommentar
Jeg lurer bare på om du noen gang har brukt cheats. Jeg personlig har aldri brukt det og synes spill som oblivion ikke skal ha cheats i det hele tatt. Er ikke gøy å spille når du ikke må jobbe deg til å komme langt.

6113487[/snapback]

 

Nettopp! Kjedelig å jukse i slike spill.

6118099[/snapback]

som TWFA ville ha sakt:

jeg cheater ikke, men siden dette er et singleplayergame, er det opp til den enkelte og bestemme hva som gir mest underholdning for vedkommende...

det er tross alt snakk om et underholdningsspill, og hvis man får en bedre spilloplevelse av og cheate, gjør da det! :tease:

Lenke til kommentar

Har brukt money cheat, men kun for å kjøpe meg hus, og det har jo ingen direkte innvirkning på quests, skills osv. Også har jeg brukt cheats for å få gjort ferdig bugga quests. Har spilt nærmere 60t, og som sagt tidligere: hvis cheating gir deg mer underholdning, be my guest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...