Gå til innhold

Fjernkontroll til 1 037 000,-

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

*hmm, forte seg og kjøpe to stk 7900gtx før det gode tilbudet går ut... :p, også slenger vi på en mce fjernkontroll også, må jo kune styre mce vettu... *

@ scotty: dæven da, hvor er humoren blitt av.

skulle tro du var en moderator, men det er du nok ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Garantert en feil som har oppstått. Uansett - et knalltilbud!

6114948[/snapback]

Knalltilbud?

1 million, 37 tusen..(+moms) :huh:

6114966[/snapback]

No offence Scotty,men du må jo være hysterisk morsom å være sammen med på fest.

En person forteller en vits...alle ler utenom Scotty. Han sier bare huh :huh:

:fun:

Skrevet
Garantert en feil som har oppstått. Uansett - et knalltilbud!

6114948[/snapback]

Knalltilbud?

1 million, 37 tusen..(+moms) :huh:

6114966[/snapback]

No offence Scotty,men du må jo være hysterisk morsom å være sammen med på fest.

En person forteller en vits...alle ler utenom Scotty. Han sier bare huh :huh:

:fun:

6118909[/snapback]

Hvor skal vi møtes? :fun:

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Hm...den har godt opp i pris....

MICROSOFT Media Center Remote Control  1 052 500,-

(1 315 625,- inkl. mva)

6160549[/snapback]

skulle tro at ansvarlig for nettsidene til cshop.no har tatt seg ferie, er jo lenge siden disse "tilbudene" ble oppdaget. Men likevel, fort dere og kjøpe før noen retter på det... :p

Skrevet

He he….Ja det er jo litt pussig, jeg vil ikke tro at salget deres er spesielt stort for tiden når de har slike priser. Det er jo ikke bare en vare det gjelder.

Skrevet (endret)

Skal ikke se bort ifra at de spekulerer i dette - de håper på at noen kommer borti 'kjøp'

knappen ved et uhell og vips, så er 1.3mill tappet fra konto :hmm:

Ser ting som dette i WOW hver eneste dag..noobs som setter BO pris på vanlige ting som health potions ol til 2000g i håp om at noen bommer litt.. :roll:

[/ironi off]

Endret av Xenofil
Skrevet

Du kødder med meg... Fra screenshotet i første post og fram til nå, har antall på lager gått ned fra 27 til 19. Det betyr litt over 8 mill. i kassa for cshop. Kunne kjøpt en Koenigsegg for det!

Skrevet

Hm... Tror jeg skal starte å selge fjernkontroller til en million over innkjøpspris om det er så lett å få solgt dem. Frister med en Koenigsegg...

Skrevet
Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller.Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.

He he…jeg fant denne teksten nederst på siden, skal si de benytter seg saftig av det forbeholdet. (I rødt)

• 3 uker senere...
Skrevet

HVA!! ….Igjen har den godt opp i pris! Det er nå nesten en måned siden jeg først oppdaget dette, og det er ennå ikke fikset…prisen har til og med steget for tredje gang.

Nå ligger den på 1 086 799,- (1 358 499,- inkl. mva)

Media Center Remote Control

Den har steget med over 34 000 :p

Skrevet

De er kanskje ikke de eneste som har litt rare priser…Hva med en printer til over milliarden?

LEXMARK X850e til den nette pris av 1136 400 000,- [1420 500 000,- inkl. mva]

Mye gode tilbud der ut... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...